بیش از 50 مادر روستای گریوان، دومین نشست آموزشی مهارت های خانواده را پشت سر گذاشتند
بيش از 50 مادر روستاي گريوان، دومين نشست آموزشي مهارت هاي خانواده را پشت سر گذاشتند

بیش از 50 مادر روستای گریوان، دومین نشست آموزشی مهارت های خانواده را پشت سر گذاشتند

زنان روستاي گريوان از توابع شهرستان بجنورد، در فضايي کارگاهي گفتگو محور، با تلاش کانون فرهنگي هنري "شهداي گريوان" اين روستا، در دومين نشست آموزشي و به طور تکميلي، مهارت هاي زندگي و راهکارهاي داشتن خانواده خوب فراگرفتند.
شناسه خبر : 54365 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری "شهدای گریوان" زنان روستا را برای دومین جلسه پیاپی با هدف آموزش مهارت های زندگی در حسینیه پنج تن آل عبا فراخواند تا  در جمعی صمیمانه و آموزشی  مادران با راهکارهای داشتن خانواده خوب و اسلامی آشنا شوند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در این کارگاه مباحث خانواده خوب و معیارهای آن  را بیان کرد و در آن نقش و جایگاه صحیح زن و مرد  را بیان کرد.

 بیش از 50 مادر اهل روستای گریوان در این کارگاه  شرکت کردند و مباحث مهارت های  زندگی و تحکیم بنیان خانواده را فرا گرفتند. 

گفتنی است؛ این کارگاه با هدف ارتقاء مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با آموزش آگاهی های قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی؛ تهدید ها و فرصت ها به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و در مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی  اجرا می شود.

 

پایان/