آموزش و مرور مهارت های زندگی ویژه زنان روستایی در منطقه مرزی خراسان شمالی
آموزش و مرور مهارت هاي زندگي ويژه زنان روستايي در منطقه مرزي خراسان شمالي

آموزش و مرور مهارت های زندگی ویژه زنان روستایی در منطقه مرزی خراسان شمالی

زنان روستاهاي سوخسو انقلاب و سوخسو هاشم در شهرستان مرزي راز و جرگلان به همت دو کانون فرهنگي هنري "چشمه کوثر" و "فاطمه الزهرا سلام الله عليها" يکي از کانون هاي تخصصي خواهران استان، پاي مباحث استاد کارگاه "زندگي پويا" نشستند.
شناسه خبر : 54372 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه "زندگی پویا" با آموزش مهارت های زندگی برای زنان مرزی نشین ایران اسلامی به همت دو کانون فرهنگی هنری  چشمه کوثر و فاطمه الزهرا سلام الله علیها یکی از کانون های تخصصی خواهران در مساجد استان، برگزار شد.

 

ابتدا کانون فرهنگی هنری "فاطمه الزهرا سلام الله علیها" زنان روستای سوخسو هاشم  شهرستان راز و جرگلان را برای دومین جلسه پیاپی با هدف آموزش مهارت های زندگی در مدرسه ابوعلی سینا روستا  فراخواند تا  در جمعی صمیمانه و آموزشی  مادران با راهکارهای داشتن خانواده خوب و اسلامی آشنا شوند.

 

حجت الاسلام «علی رنجبر»، از اساتید حوزه و ماورین خانواده  در این کارگاه مباحث خانواده خوب و معیارهای آن  را بیان کرد و با نگاه تربیتی به موضوع تربیت فرزند پرداخت.

 

پس از آن کانون فرهنگی هنری "چشمه کوثر" روستای سوخسو انقلاب مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام میزبان کارگاه آموزشی ویژه بانوان بود و زنان در کنار جزءخوانی و ختم صلوات، با مباحث خانواده ارائه شده توسط استاد آشنا شدند.

 

گفتنی است؛ این کارگاه با هدف ارتقاء مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با آموزش آگاهی های قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی؛ تهدید ها و فرصت ها به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و در مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی  اجرا می شود.

 

پایان/