دو مادر قرآنی از اهالی شیروان، در قاب تکریم کانون های تخصصی خواهران نشستند
دو مادر قرآني از اهالي شيروان، در قاب تکريم کانون هاي تخصصي خواهران نشستند
در خراسان شمالی؛

دو مادر قرآنی از اهالی شیروان، در قاب تکریم کانون های تخصصی خواهران نشستند

دو بانوي حافظ قرآن کريم و تربيت کننده حفاظ قرآني در شيروان، به همت کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد اين شهرستان و همراهي عموم مردم، لوح تکريم خانواده قرآني رييس ستاد کانون هاي مساجد کشور را دريافت کردند و تکريم شدند.
شناسه خبر : 58568 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون هایفرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «اقدس نیازمند»، حافظ قرآن و مادر سه فرزند قرآنی و از حفاظ شیروانی، شب گذشته 25 دی ماه، در مراسمی معنوی که با محفل قرآنی و قرائت دسته جمعی آیات شریفه معجزه رسول مکرم اسلام همراه بود، در کنار فرزندان خود و جمع گسترده مردم و نمازگزاران تکریم شد.

 

وی در این مراسم تکریم به دعوت کانون فرهنگی هنری "مثل هانیه" مسجد جامع شیروان از کانون های تخصصی خواهران در مساجد استان، در مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام شیروان حاضر شد، و  با دریافت لوح سپاسی از سوی حجت الاسلام و المسلمین«کمال خداداده»، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی به عنوان مادری قرآنی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

همچنین "زهرا فهیم" دیگر مهمان این محفل قرآنی و تکریم بود که همراه همسر خود و با دعوت کانون تخصصی "حضرت فاطمه سلام الله علیها" شیروان  به عنوان حافظ قرآن و مادر تربیت کننده فرزندان حافظ قرآن به جمع نهضت قرآنی و معرفی خانواده های تلاشگر رونق انس با قرآن،  پیوست و در قاب  یادگاری این تکریم نشست.

 

حجت الاسلام معلم، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در این مراسم و در جمع مردم علاقمند به قرآن حضور داشت و لوح تقدیر قرآنی را به این دو مادر ارزشمند اهدا کرد.

 

پایان/