اهالی مسجد مسلم بن عقیل شیروان در محفلی میزبان خانواده های قرآنی شدند
اهالي مسجد مسلم بن عقيل شيروان در محفلي ميزبان خانواده هاي قرآني شدند
به میزبانی بانوان مسجدی؛

اهالی مسجد مسلم بن عقیل شیروان در محفلی میزبان خانواده های قرآنی شدند

محفل انس با قرآن کريم با حضور قاري جوان شيرواني و خانواده هاي قرآني، به ميزباني بانوان مسجد مسلم بن عقيل عليه السلام برگزار شد.
شناسه خبر : 58646 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالان مسجدی و بانوان کانون تخصصی "حضرت فاطمه (س)" شیروان از کانون های تتخصصی خواهران فعال در مساجد استان خراسان شمالی،  با همیاری اهالی مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام  و بچه های کانون "شهدای شهرک ولیعصر (عج)" پذیرای محفل انس با قرآن شدند.

 

کودکان و نوجوانان و جمع گسترده بانوان از ویژگی بارز این مراسم بود که پس اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور برخی مسئولین فرهنگی شهرستان شیروان برنامه ریزی و اجرا شد.

 

حجت السلام«علی رنجبر»، ازفعالان حوزه و دانشگاه، فعال فرهنگی، یکی از مشاوران خانواده و تربیت فرزند، اجرای مراسم را بر عهده داشت و پس از قرار گرفتن مدعوین در کنار رحل و قرآن ها مراسم آغاز شد.

 

مراسم با قرائت قرآن «محمدمهدی ایزانلو»، از اعضای خردسال کانون و مهد قرآنی مسجد، آغاز شد و با اجرای سرود قرآنی گروه سرود  کودکان مسجد رونق گرفت و ادامه یافت.

 

«ابوالفضل دامود» قاری جوان شیروانی در محفل آیاتی چند از قرآن مجید را برای مستمعین و علاقمندان حاضر در مراسم که از همه اقشار تشکیل می شدند، را قرائت کرد.

دختران نوجوان مسجد نیز در قالب گروه سرود، اشعاری با مضامین قرآنی را برای حاضران همخوانی کردند.

 

این محفل قرآنی با تقدیر از «زهرا فهیم» و «اقدس نیازمند»،  دو مادر قرآنی و حافظ قرآن با حضور حجت الاسلام معلم،  رییس اداره تبلیغات اسلامی  و نمایندگانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پایان یافت.

 

پایان/