نوجوانان کانون عاشورا رونق بخش پایگاه قرآنی در شهر بام
نوجوانان کانون عاشورا رونق بخش پايگاه قرآني در شهر بام

نوجوانان کانون عاشورا رونق بخش پایگاه قرآنی در شهر بام

محفل انس با قرآن کريم، سه شنبه شب 26 دي ماه، به ميزباني نوجوانان پر شور پايگاه قرآن کانون فرهنگي هنري "عاشورا" مسجد امام حسين عليه السلام در شهر تازه تاسيس بام برگزار شد.
شناسه خبر : 58749 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نوجوانان شهر بام که روزهای هفته را علاوه بر مدرسه و همکلاسی بودن با دوستان خود، در قالب کانون عاشورا مسجد امام حسین علیه السلام و فعالیت های فرهنگی و هنری دورهم جمع می شوند، یک روزهای روضه و هیئت و دیدار با خانواده شهدا و روزی هم دورهمی قرآن و حضور در چنین برنامه های ارزشمند، می گذرانند و کنار  هم هستند.

 

سه شب، 26 دی ماه، با همراهی اهالی مسجد و «محمدحس حدادی»، مدیر کانون عاشورا و حجت الاسلام محمدی امام جماعت همراه، میزبان اهالی شهر بام و علاقمندان در محفل انس با قرآن کریم شدند.

«علی شکفته» و حاج «علی اصغر قلعه نوعی» هر دو از قاریان برجسته استان و از اهالی اسفراین میهمان این محفل قرآنی  و ارزشمند بچه های مسجد بود.

 

همچنین حجت الاسلام «حبیب صادقی»، رییس اوقاف و امورخیریه شهر طرقبه و شاندیز از توابع شهرستان مشهد، میهمان ویژه این مراسم معنوی بود، که دو هدیه یک میلیون تومانی به برندگان مسابقه برگزار شده در این محفل اهداء کرد.

 

یک هدیه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نیز  به مبلغ  سه میلیون و 700 هزار تومان از سوی کانون فرهنگی هنری عاشورا به یکی از برندگان مسابقه مذکور تقدیم شد.

 

اخیرا نیز محفل انس با قرآن کریم به همت کانون عاشورا و اهالی مسجد شهر بام و با حضور 20 روستای این منطقه و دعوت از قاریان برجسته در سطح ملی و بین المللی از جمله «حمید شاکرنژاد» در محل مسجد جامع بام برگزار شد.

 

گفتنی است؛ کانون عاشورا بام یکی از کانون های برگزیده در سومین و چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه های مسجد است که در رواق همدلی بین دیگر کانون های مساجد کشور، شایسته تقدیر شناخته و معرفی شد.

 

پایان/