کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان شمالی تشکیل جلسه داد
کميته مساجد ستاد دهه فجر خراسان شمالي تشکيل جلسه داد
با اولویت برگزاری جشن های مردمی فجر چهل و پنجم؛

کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان شمالی تشکیل جلسه داد

نخستين جلسه کميته مساجد ستاد بزرگداشت يوم الله دهه فجر خراسان شمالي با هدف برنامه ريزي براي تدارک جشن هاي مردمي انقلاب در مسجدو محلات، ظهر امروز، چهارشنبه، 27 دي ماه برگزار شد.
شناسه خبر : 58851 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و رییس کمیته فوق، در این نشست، به شخصیت والا و ارزشمند امام راحل اشاره کرد و اقتدار و ایستادگی در برابر ظالمان جهان  را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و میراث امام خمینی (ره) نام برد.

وی در این باره گفت: پیش از طلوع و استمرار انقلاب اسلامی، کسی در برابر  آمریکا و اسراییل نمی توانست عکس العملی حتی در کلام نشان دهد امام امروز ایران اسلامی مقتدرانه و با موشک با دشمنان مقابله می کند و می ایستد.

حجت الاسلام پاکدامن، در ادامه برخی برنامه های وظایف و برنامه های پیشنهادی اعلام شده بر اساس آیین نامه این کمیته را برای اعضاء و نمایندگان دستگاه های عضو قرائت کرد.

 

این جلسه با ارائه برنامه های پیشنهادی ویژه ایام دهه فجر و تلاش برای رونق بیشتر مساجد و مردمی سازی جشن های آنبا اولویت برگزاری «10 جشن، 10 مسجد» ادامه و پایان یافت.

 

گفتنی است، 13 نهاد فرهنگی هنری مرتبط با فعالیت های مساجد در این کمیته عضویت داشته و دعوت شده اند.

 

پایان/