اولین محفل انس با قرآن دخترانه در خراسان شمالی برگزار شد
اولين محفل انس با قرآن دخترانه در خراسان شمالي برگزار شد
به همت کانون شهدای پشنده؛

اولین محفل انس با قرآن دخترانه در خراسان شمالی برگزار شد

پايگاه قرآني کانون فرهنگي هنري «شهداي پشنده» مسجد صاحب الزمان(عج) در شهرستان مرزي راز و جرگلان، با همراهي ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي ميزبان نخستين محفل قرآني دخترانه استان شد.
شناسه خبر : 58980 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ محفل انس با قرآن کریم با همراهی ویژه دختران روستای پشنده به میزبانی پایگاه قرآنی کانون فرهنگی هنری مسجد این روستا برگزار شد.

مراسم با حضور دختران نوجوان که منتظر تلاوت آیات نورانی قرآن بودند،  شکلی متفاوت و بسیار زیبا گرفته بود، همگی در قاب تصویر های احترام به کلمات نورانی وحی و معجزه رسول مکرم اسلام (ص) پشت رحل ها نشسته بودند.

 

«مهدیار فلاح»، قاری نوجوان و برگزیده مسابقات قرآنی در سطح  استانی و ملی از جمله مدهامتان، مهمان ویژه این محفل بود، در جایگاه و کرسی تلاوت قرار گرفت و برای مستمعین علاقمند، آیات را تلاوت کرد.

 

علاوه بر برخی والدین و اهالی که در این جمع همراه «مریم امینی » مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشنده و«اصغر لنگری» کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد استان بودند، مراسم شاهد همکاری «مرتضی خدادادی»، از هنرمندان کانون شهید همت بجنورد نیز برای تهیه مستندی از این برنامه بود.

 

حجت الاسلام سید موسوی، امام جماعت مسجد نیز همراه و مشوق برگزاری این محفل ارزشمند بود.

قرار است مستندی از فعالیت های قرآنی این پایگاه قرآنی و فعالیت های کانون شهدای پشنده تهیه و برای نمایش در رسان ملی و شبکه های استانی آماده شود.

 

 

پایان/