جشن میلاد مولی الموحدین، به همت خواهران کانون علی ابن ابیطالب علیه السلام بجنورد
جشن ميلاد مولي الموحدين، به همت خواهران کانون علي ابن ابيطالب عليه السلام بجنورد
جشنی برای پدران به میزبانی مادران؛

جشن میلاد مولی الموحدین، به همت خواهران کانون علی ابن ابیطالب علیه السلام بجنورد

جمعي از پدران کانون فرهنگي هنري علي ابن ابيطالب عليه السلام بجنورد به مناسبت ميلاد حضرت علي عليه السلام و روز پدر ، به دعوت مادران اين کانون در مراسم جشني گرد هم آمدند.
شناسه خبر : 59643 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مراسم جشن میلاد علی اعلا، جانشین برحق پیامبر خاتم به همت جمعی از خواهران فعال  کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب علیه السلام با هدف قدردان از مقام شامخ پدر برگزار شد.

 

حجت الالسلام علی رنجبر از اساتید تربیتی کار با کودک و نوجوانان و از مشاوران خانواده، سکان  مراسم را بدست گرفت و با دعوت از یکی از نوجوانان کانون انصارالمهدی(عج) مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) برای تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و نیز صلوات خاصه امام الرئوف حضرت رضا علیه السلام، برنامه رسما آغاز شد.

 

پدران همراه پسران مهمان این مراسم بودند که مادران تدارک دیده بودندو با دختران خود در سمتی از محل برگزاری برنامه نشسته بودند.

 

حجت الاسلام هاشکی یکی از هیئت امنای این مسجد و حسینیه میلاد امیر مومنان راتبریک گفت و دقایقی به بخشی از خصایص انسانی و بی نظیر حضرت علی علیه السلام پرداخت.

 

نوجوانان مسجدی گروه سرود "نسیم ولایت"  دو سرود امام علی و علی مولا رابرای حاضران اجرا کردند و این اجراها تقدیم به پدران حاضر در مراسم شد.

محمدزاده از مداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  مراسم را با نوای مولودی و شادی همراه کردو ابیتی چند در مدح فاتح خیبر خواند.

 

این مراسم با اجرای مسابقه و تقدیر از پدران پایان یافت.

 

پایان/