نشست مشترک روسای کمیته های مساجد و کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی
نشست مشترک روساي کميته هاي مساجد و کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالي
با هدف هم اندیشی ویژه برگزاری برنامه های دهه فجر؛

نشست مشترک روسای کمیته های مساجد و کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی

رؤساي کميته هاي "مساجد" و "کودک و نوجوان" ستاد بزرگداشت يوم الله دهه فجر خراسان شمالي در نشستي مشترک در خصوص انجام برنامه هاي تاثيرگذار فرهنگي گفتگو و تبادل نظر کردند.
شناسه خبر : 59679 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله  پاکدامن»، رییس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر در نشستی مشترک با «فرهاد آقا بیگی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس کمیته کودک و نوجوان  ستاد دهه فجر نشست مشترکی برگزرا کردند.

 

حجت الاسلام «جلیل محمدی»، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی نیز در این جلسه حضور داشت.

 

حجت الاسلام پاکدامن در این نشست با اشاره به اینکه با هم‌افزایی و همراهی همه نهادهای عضو کمیته، می‌توان شاهد اجرای برنامه های خوب و مناسبی بود، تاکید کرد: مسجد باید کانون و مجری برنامه‌های دهه فجر محله باشد و همه ارکان و فعالان مساجد نیز باید در برنامه‌های این ایام‌الله، هم افزایی و تعامل داشته باشند.

 

«آقابیگی» نیز در این نشست اظهار داشت: برپایی برنامه‌های بانشاط فرهنگی و هنری متناسب با فضای فکری و عاطفی مخاطبان کودک و نوجوان و به منظور هدایت آنان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت است و همه ما باید در برنامه ریزی ها به این مهم توجه ویژه داشته باشیم .