آغاز جشن های مردمی انقلاب به میزبانی مسجد امام خمینی(ره) بجنورد
آغاز جشن هاي مردمي انقلاب به ميزباني مسجد امام خميني(ره) بجنورد
امشب، 11 بهمن ماه؛

آغاز جشن های مردمی انقلاب به میزبانی مسجد امام خمینی(ره) بجنورد

اهالي مسجد در استان خراسان شمالي با اجراي اولين برنامه «10جشن، 10 مسجد» به ميزباني ارکان مسجد امام خميني(ره) بجنورد امشب؛ چهارشنبه، 11 بهمن ماه، به استقبال ايام پيروزي انقلاب اسلامي مي رود.
شناسه خبر : 59863 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نخستین برنامه از جشن های مردمی انقلاب به میزبانی مساجد، امشب 11 بهمن ماه و در آستانه فرا رسیدن چهل و پنجمین ایام الله دهه فجر پیروزی در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می شود.

 

این برنامه با مشارکت محوری ارکان مسجد فوق، با حضور عموم مردم و مسئولان تدارک دیده شده و  مردم  بجنورد به استقبال جشن های پیروزی می روند.

 

اجرای سرود، برگزاری مسابقه فرهنگی و اهداء جایزه به کودکان و نوجوانان،  پخش نماهنگ های انقلابی در خور مراسم و جایگاه مسجد از اهم برنامه های این جشن خواهد بود.

 

حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست بصیرتی  این مراسم به عنوان سخنران ویژه ارزش های انقلاب اسلامی را برای حاضران تبیین خواهد کرد.

فردا شب،  پنج شنبه 12 بهمن ماه مسجد  فعالان کانون فاطمیون با همراهی و مشارکت ارکان مسجد "سید الشهدا" میزبان مردم در جشن انقلاب خواهند بود.

 

مساجد شهرستان ها نیز با برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف از جمله یادواره شهدا و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان،امشب به پیشواز روزهای خوش پیروزی حق بر باطل می روند و  ایام دهه فجر  را گرامی می دارند.

 

پایان/