بجنوردی ها در شبی همدلانه با اتحاد کانون مسجد و پایگاه بسیج میزبان جشن انقلاب شدند
بجنوردي ها در شبي همدلانه با اتحاد کانون مسجد و پايگاه بسيج ميزبان جشن انقلاب شدند

بجنوردی ها در شبی همدلانه با اتحاد کانون مسجد و پایگاه بسیج میزبان جشن انقلاب شدند

اهالي مسجد حضرت سيد الشهدا عليه السلام بجنورد در شب زيارتي حضرت اباعبدالله الحسين و شب جمعه اي روشن؛ پذيراي عموم مردم در دومين برنامه «10 جشن، 10 مسجد» شد و همراهي کانون فرهنگي هنري فاطميون و پايگاه بسيج مسجد را به تصوير کشيد.
شناسه خبر : 59942 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ میزبانی بچه مسجدی ها در قاب اتحاد  کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج، مسجد و حسینیه  حضرت سید الشهدای  بجنورد را  پنج  شنبه شب، 12 بهمن ماه، فضای تکریم و همراهی مراسم جشن ایام دهه فجر پیروزی کرد.

بچه های مسجد  و گروه قرآنی نونهال و دانش آموز، در جایگاه  و رو به روی میهمانان که سردار«حسین  فرجی»، فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی یکی از میهمانان ویژه بود، قرار گرفتند و با قرائتی چند از آیات قرآن کریم، آغاز مراسم را اعلام کردند.

سردار فرجی در این مراسم به عنوان سخنران ویژه پشت تریبون مسجد و جشن انقلاب رفت و با مرور برنامه های جنگ طلبانه و تلاش های مذبوحانه دشمنان در مقابله با ایران اسلامی، به دستاوردهای چهل و پنج سال نظام اشار کرد و گفت: این مرزو بوم اسلامی از آن کشور که ساختار قدرتش متکی به بیگانگان بود، امروز به رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای مبدل به کشوری قدرتمند و مستقل شده که در برابر دشمنان می ایست.

وی اضافه کرد: وقتی امام راحل، آن رهبر دانا و حکیم وقتی در سال 1342 تصریح کرد که سربازان من در گهواره اند، با اتکا به قدرت الهی می دانست، که با مردمی غیرتمند انقلابی قوی رقم می خورد و خورد.

 

فرمانده سپاه استان به نقش آفرینی همیشگی مردم در برهه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز در جنگ ترکیبی تلاش دارند تا از تعریف "نظام اسلامی متکی به مردم" را کمرنگ نشا دهند، مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

سردار فرجی در خاتمه تصریح کرد: کربلای امروز یازده افند و حضور در پای صندوق های رأی است برای حفاظت از انقلاب اسلامی که به ما عزت  و بزرگی داد و امروز این عزت و بزرگی امیدبخش مظلومان جهان است.

 

اجرای سرود های انقلابی توسط بچه های مسجد و برگزاری مسابقه در ادامه برگزار شد و مراسم با تقدیر از فعالان مسجد حضرت سید الشهدا علیه السلام  پایان یافت.

 

پایان/