بچه های مسجد امام رضا علیه السلام گلستان شهر بجنورد پذیرای مردم انقلابی شدند
بچه هاي مسجد امام رضا عليه السلام گلستان شهر بجنورد پذيراي مردم انقلابي شدند
سومین شب میزبانی اهالی مسجد از جشن های انقلاب:

بچه های مسجد امام رضا علیه السلام گلستان شهر بجنورد پذیرای مردم انقلابی شدند

جشن محوري انقلاب به ميزباني اهالي مسجد در سومين برنامه، در مسجد امام رضا عليه السلام در منطقه گلستان شهر بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 59951 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ سومين برنامه «10 جشن، 10 مسجد» به ميزباني فعالان فرهنگي مسجد حضرت امام رضا عليه السلام و همکاري کانون نينوا و پايگاه  بسيج  اين مسجد، شبي برفي و سرد را با قرائت زيارت آل ياسين و برگزاري جشن، گرما بخشيد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و رییس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان، در این مراسم امام خمینی (ره) را معجزه قرن نام برد و گفت: مردی بزرگ  از گوشه مدرسه فیضیه قم بدون هیچگونه امکاناتی تنها با اتکا به قدرت الهی جهان را متحول کرد و شجاعانه با شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی را شکل داد.

 

وی ایمان امام خمینی به مردم همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها به این موضوع  تاکید کردند، را در ادامه مورد توجه قرار داد و افزود: هر جا مردم نقش آفریدند و محور بودند، مشکلات و مسایل حل شد و این دیگر نکته ای بود که امام راحل با آگاهی عملیاتی کرد .

 حجت الاسلام پاکدامن، با عنوان اینکه دشمن همواره در تلاش بود که انقلاب اسلامی به چهلمین سال نرسد و امروز شاهد گرامیداشت و برگزاری جشن های چهل و پنجمین بهار پیروزی هستیم، تصریح کرد: امروز انقاباسلامی و نظام اسلامی را داریم و باید دست به دست هم دهیم تا دولت کاملا اسلامی نیز شاهد باشیم و همنطور رهبرانقلاب نیز توصیه کردند ظرفیتهای مردم ضرب در دولت شود و شاهد توسعه و اقتدار بیشتر باشیم.

شاکری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی نیز میهمان ویژه این مراسم بود و ارتقاء امکانات ورزشی در منطقه گلستان شهر را از اولویت های کاری و عملیاتی این نهاد اعلام کرد.

 

اجرای سرود توسط بچه های مسجد، برگزاری مسابقه و آموزش احکام با زبان بازی و مسابقه و اهداء جوایز، قرائت زیارت آل یاسین از اهم برنامه های این مراسم  می توان نام برد.

 

گفتنی است، امشب و در ادامه برگزاری برنامه «10 جشن، 10 مسجد» ارکان مسجد النبی(ص) چهارمین میزبان مردم در جشن انقلاب  خواهد بود.

پایان/