طرح «یاوران مسجد» ویژه کانون های راهبر مساجد خراسان شمالی تبیین شد
طرح «ياوران مسجد» ويژه کانون هاي راهبر مساجد خراسان شمالي تبيين شد

طرح «یاوران مسجد» ویژه کانون های راهبر مساجد خراسان شمالی تبیین شد

نشست مجازي ويژه کانون هاي راهبر مساجد خراسان شمالي با هدف اجراي هرچه شايسته تر طرح ملي "بچه هاي مسجد"(ياوران مسجد) به صورت مجازي برگزار شد.
شناسه خبر : 60017 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ 15 کانون راهبر در مساجد خراسان شمالی ظهر امروز، دوشنبه 16 بهمن ماه، در نشستی مجازی گرد هم آمدند تا به شکل دقیق تر  با جزئیات  اجرای طرح ملی "باشگاه  بچه های مسجد" یا «یاوران مسجد» و ثبت اعضای جدید در سامانه بچه های مسجد آشنا شوند.

 

این نشست از سوی کارشناسان  حوزه ساماندهی و و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه ریزی و اجرا شد.

ضرورت اجرای طرح، موارد و نکات دارای اهمیت در ثبت اعضاء جدید و در این نشست تبیین شد و  به سوالات احتمالی پاسخ گفته شد.

 

یاوران مسجد در قالب طرح کلی با عنوان باشگاه بچه های مسجد از سوی ستاد کانون های مساجد کشور طراحی شده که با توجه به مأموریت ستاد مبنی بر تاسیس کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور مطابق برنامه ششم توسعه و همچنین رویکرد نهضت بازگشت به مساجد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت ساماندهی و شبکه سازی به دنبال  اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد (یاوران مسجد) در راستای ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون های معین و فعالان مسجدی است که در واقع به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد کمک شود.

 

پایان/