مراسم نکوداشت دهه فجر پیروزی با تمسک جویی به امام هفتم (ع) گره خورد و درخشید
مراسم نکوداشت دهه فجر پيروزي با تمسک جويي به امام هفتم (ع) گره خورد و درخشيد
به میزبانی ارکان مسجد موسی بن جعفر(ع)؛

مراسم نکوداشت دهه فجر پیروزی با تمسک جویی به امام هفتم (ع) گره خورد و درخشید

اهالي مسجد موسي بن جعفر(ع) با محوريت کانون "سفيران هدايت" اين مسجد، در شامگاه شهادت حضرت امام موسي کاظم عليه السلام، با ميزباني از مردم انقلابي، پذيراي دل هاي مشتاق و چشم هاي اشکبار متمسک به آن امام همام شد.
شناسه خبر : 60066 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ هنری مساجد خراسان شمالی؛ مراسم  گرامیداشت  ایام دهه فجر پیروزی به همت اهالی مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام با تمسک جویی و مرثیه خوانی در رثای آن امام همام، عطر تمسک با باب الحوائج گرفت و مردم انقلابی با سیره آن امام همام آشنا شدند و میهمان برنامه انقلاب شدند.

 مراسم ابتدا با قرائت دسته جمعی قرآن و اجرای طرح تلاوت نور آغاز شد و پس از آن به رسم سه شنبه شب ها، طلب شفاعت میهمانان و اهالی محل حاضر، به واسطه  ائمه اطهار علیهم السلام  در خطوط  دعای توسل،  حال و هوای کاملا معنوی و ارزشمندی به مراسم بخشید و مردم دست به دعا برداشتند و حاجت طلبیدند.

 

میزبانی ارکان مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام که در  یکی از مناطق حاشیه شهر بجنورد قرار دارد، نمادی از تلاش و همدلی بود و با تدابیر حجت الاسلام قادری، امام جماعت پرتلاش مسجد، چهره ای پرشور داشت و حضور نوجوانان ویژگی اصلی مراسم بود.

مهندس حاتمی، رییس شرکت برق شهرستان بجنورد نیز در برگزاری این برنامه مشارکت داشت ولحظاتی از مراسم را با ارائه نکات آموزنده در راستای مصرف بهینه برق و آموزش های لازم در این باره، گوش دلهای مسجدی را به سمت صرفه جویی هدایت کرد.

 

حجت‌الاسلام «عبدالرضا قوی بنیه»، معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی به عنوان سخنران ویژه این مراسم  به ابعاد شخصیت امام هفتم اشاره کرد و سیره مبارزاتی و ایستادگی آن امام همام را مورد توجه قرار داد.

 

اجرای سرود های انقلابی توسط بچه های گروه سرود «نسیم ولایت» کانون "انصارالمهدی عجل الله  تعالی فرج الشریف"، مداحی و مرثیه خوانی باقر از مداحان جوان بجنوردی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برنامه با اجرای مسابقه و اهداء جوایز به افراد پاسخ دهنده به سوالات مسابقه که اغلب از نوجوانان بودند، پایان یافت.

گفتنی است، امشب، چهارشنبه 18 بهمن ماه، و در هشتمن برنامه «10جشن، 10 مسجد» اهالی مسجد حضرت قائم(عج) منطقه شهرک امام خمینی (ره) بجنورد، میزبان مردم انقلابی خواهند بود.

پایان/