سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی معرفی شد
سرپرست جديد ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي معرفي شد

سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی معرفی شد

نشست صميمانه معرفي سرپرست جديد ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و تکريم مدير اسبق اين ستاد با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون فرهنگي و مسئول قرآن و عترت اين اداره کل برگزار شد.
شناسه خبر : 60085 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نشست تکریم و معارفه  مدیر اسبق و سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری هنری مساجد خراسان شمالی، امروز چهارشنبه، 18 بهمن ماه  و در آستانه فرا رسیدن عید اکمل و سعید مبعث برگزار شد.

 

دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همراه  حجت الاسلام «عباس سرشته»، معاون امور فرهنگی و «رضا رضایی»، مسئول حوزه قرآن و عترت این اداره کل به محل اداری ستاد کانون مسجد استان حضور یافت  در خصوص برنامه ها و فعالیت های این ستاد نیز گفتگو کرد.

صادقی در توضیحی اجمالی گفت: با وجود  معرفی افراد متعدد و مسجدی و از سویی حساسیت مدیریت کانون مسجد و کار مسجدی، تاکنون فردی به عنوان مدیر قطعی تأیید و معرفی نشده و لذا تا زمان معرفی مدیر جدید، سرپرستی این نهاد و اداره فعالیت های آن به عهده بنده خواهد بود.

 

دکتر صادقی، که با حفظ سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد در ستاد کانون مسجد حاضر خواهد شد، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و عید سعید مبعث، گفت: ایران اسلامی عزت و اقتدار ایرانی را برگرداند و دست بیگانه را کوتاه کرد.

وی در بخشی دیگر  مدیریت حوزه کانون مسجد و فعالیت در مساجد را افتخار خواند و گفت: تا زمانی که بناست در این حوزه فعالیت کنم  محور ها را بر گفتگو و تعیین نسبت حوزه های فرهنگی هنری با مساجد، عملکرد جهادی برای گشایش بیشتر امور در پی گرفته می شود.

 

وی در بخشی دیگر نیز در جایگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پی گیری اختصاص قطعی و بلامانع  اعتبار مصوب سفر هیئت دولت ویژه کانون های مساجد این استان را مورد توجه قرار داد  و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در فضای تعامل و کاملا  ارزشمند و مسجدی، با احصاء مطالبات و همچنین تعیین اولویت ها برنامه کانون های استان را به صورت الگو در سطح ملی مطرح کنیم.

 

در این نشست دکتر صادیقی با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید کانون های مساجد، همچون گذشته همیار کارکنان و مدیران کانون های مساجد استان خواهد شود.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، پیش از این و از 29 تیرماه 1401  تا کنون مدیریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی را بر عهده داشت.

 

پایان/