جشن انقلاب در مسجد حضرت قائم(عج) بجنورد رنگ عید مبعث گرفت
جشن انقلاب در مسجد حضرت قائم(عج) بجنورد رنگ عيد مبعث گرفت

جشن انقلاب در مسجد حضرت قائم(عج) بجنورد رنگ عید مبعث گرفت

مراسم جشن عيد مبعث و ميزباني از جشن هاي مردمي انقلاب به همت اهالي مسجد حضرت قائم(عج) در شهرک امام خميني (ره) چهارشنبه شب، 18 بهمن ماه برگزار شد.
شناسه خبر : 60242 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ هنری مساجد خراسان شمالی؛ مراسم  گرامیداشت  ایام دهه فجر پیروزی «10 شب، 10 مسجد»  به همت اهالی مسجد حضرت قائم (عج) با شیرینی مضاعف جشن عید مبعث در آمیخت مردم  میهمان برنامه انقلاب و تمسک جویی و تسلیم ر برابر حقانیت رسول مهربانی ها شدند.

 

 مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز  و با  قرائت دسته جمعی قرآن و اجرای طرح تلاوت نور، مملو از نور معنوی کلام وحی شد، پس از آن دست های ارادت بر قلبها نشست و با احترام همه حاضران در مسجد ایستادند  و سرود ملی جمهوری اسلام یرا زمزمه کردند.

 

میزبانی ارکان مسجد حضرت قائم عجل الله تعالی فرج الشریف، با همراهی و مدیریت حجت الاسلام کوهستانی، امام جماعت مسجد، رنگ همدلی گرفت و با مداحی و همنوایی مداح مراسم حال و هوای جشن گرفت و مردم محله با چای و شرینی پذیرایی شدند.

همراهی پدر بزرگوار شهید «محمدمهدی احمدی» از شهدای قهرمان و شجاع مرزبانی و تکریم پدر شهید از ویژگی های بارز این مراسم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمد افشین فر»، مئول قرار گاه صاحب الامر(عج) خراسان شمالی با تبریک فرا رسیدن عید مبعث به عموم مردم، صیانت از جمهوری اسلامی را وظیفه آحاد مردم دانست و گفت: در ماجرای انقلاب اسلامی  تمام اقشار جامعه  نقش ایفا کردند امروز هم همه باید خود را صاحب انقلاب بدانند و نقش شان را ایفا کنند.

«احسان ابهری»، رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان‌شمالی در این نشست گزارشی از خدمات گازرانی در نقاط مختلف استان ارائه کرد

 

مراسم با اجرای سرود های انقلابی توسط دختران نوجوانان و هنرمند  گروه سرود «کوثر» مسجد با اجرای دو سرود ویژه جشن پیروزی و جشن عید مبعث ادامه  یافت.

تکریم از فعالان مسجد بویژه خواهران فعال در مسجد که فعالیت های مختلف از جمله برگزاری شایسته مراسم اعتکاف و میزبانی از معتکفین را در کارنامه داشتند پایان بخش این برنامه انقلابی و جشن عید مبعث می توان نام برد.

 

امشب و در نهمین میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب و مردم انقلابی، مسجد امام حسین علیه السلام و فعالان کانون فرهنگی هنری رمضان پذیرای عموم خواهد بود که برنامه با مراسم اختصاصی برای نوجوانان پیش از اذان مغرب آغاز می شود.

 

پایان/