مسجد امام حسین (ع) منطقه حاشیه کوی امام هادی(ع) بجنورد میزبان جشن انقلاب
مسجد امام حسين (ع) منطقه حاشيه کوي امام هادي(ع) بجنورد ميزبان جشن انقلاب

مسجد امام حسین (ع) منطقه حاشیه کوی امام هادی(ع) بجنورد میزبان جشن انقلاب

مراسم جشن عيد مبعث و ميزباني از جشن هاي مردمي انقلاب به همت اهالي مسجد حضرت امام حسين (ع) در منطقه کوي امام هادي (ع) پنج شنبه شب، 19 بهمن ماه برگزار شد.
شناسه خبر : 60246 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «10 جشن، 10 مسجد» در نهمین شب میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب، به محله حاشیه و سادگی و صمیمیت  مردم کوی امام هادی علیه السلام رسید و ارکان مسجد امام حسین علیه السلام را با محوریت کانون رمضان در این مسجد، میزبان چهل و پنجمین سالگرد جشن پیروزی کرد.

 

این مراسم زیبا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با قرائت زیارت عاشورا و سلام های خالصانه به حضرت سید الشهدا علیه السلام آغاز شد و قاری نوجوان و خیرمقدم نماینده هیئت امناء به ادامه برنامه رنگ انقلابی بخشید.

 

حجت الاسلا مهدوی، سخنران این مراسم با تبریک عید بزرگ مبعث، بعثت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم را منبع و منشأ تحولات انسانی و ترقی بشری خواند و در سخناننی تبیینی، موضوع انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب،  حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات  یازدهم اسفند ماه را مورد توجه و تاکید قرار داد.

 

 

 

 

مراسم با اجرای مسابقه و تلاش نوجوانان برای ارائه جواب درست و دریافت جایزه  ادامه یافت و با تکریم  فعالان فرهنگی مسجد پایان یافت.

 

 گفتنی است، امشب و در دهمین میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب و برنامه «10 جشن، 10 مسجد»   ارکان مسجد النبی و برادران اهل تسنن در منطقه کلاته محمد علی پهلوان بجنورد  پذیرای مردم انقلابی خواهند بود.

 

پایان/