بچه های مسجد قدس بجنورد جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار کردند
بچه هاي مسجد قدس بجنورد جشن بزرگ چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب را برگزار کردند

بچه های مسجد قدس بجنورد جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار کردند

نوجوانان و جوانان مسجد قدس بجنورد در همياري پايگاه بسيج و کانون فرهنگي هنري اين مسجد، شنبه شب، 21 بهمن ماه، به استقبال جشن بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي رفت و ميزبان يازدهمين برنامه «10 جشن، 10 مسجد» شدند.
شناسه خبر : 60289 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۷

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «10 جشن، 10 مسجد» در یازدهمین شب میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب، به محله حاشیه و سادگی و صمیمیت  مردم کوی  صادقیه و مسجد قدس  رسید و ارکان مسجد با محوریت کانون فرهنگی هنری علامه امینی(ره) در این مسجد، میزبان چهل و پنجمین سالگرد جشن پیروزی کرد.

 

این مراسم زیبا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با قرائت یک صفحه از قرآن کریم واجرای طرح تلاوت نور در آغاز شد و قاری نوجوان«حسین رنجبر بیدل» و خیرمقدم حجت الاسلام شهروان، امام جماعت مسجد مهیای پذیرای جشن انقلاب شد.

 

حضور پرشور و شوق انقلابی نوجوانان ویژگی اصلی مراسم بود و مابقه و هیجان پاسخ  به سوالات مهمترین برنامه ها می توان نام برد.

 

 

حجت الاسلا احمدی فر، رییس ستاد اقامه نماز استان، سخنران این مراسم بود و  با تبریک عید بزرگ انقلاب و فرا رسیدن 22 بهمن پیروزی و در سخنانی تبیینی، موضوع انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب،  حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات  یازدهم اسفند ماه را مورد توجه و تاکید قرار داد و ضرورت دانشت.

 

 

 

 

مراسم با اجرای مسابقه و تلاش نوجوانان برای ارائه جواب درست و دریافت جایزه  ادامه یافت و با تکریم  فعالان فرهنگی مسجد پایان یافت.

 

 گفتنی است، امشب و در دوازدهمین  و آخرین  برنامه میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب و برنامه «10 جشن، 10 مسجد»   ارکان مسجد بقیه الله عجل  الله تعالی فرج الشریف،  در منطقه گلستان شهر بجنورد  پذیرای مردم انقلابی خواهند بود.

 

پایان/