ارکان مسجد بقیه الله(عج) در شهرک گلستان، میزبان جشن انقلاب در بجنورد
ارکان مسجد بقيه الله(عج) در شهرک گلستان، ميزبان جشن انقلاب در بجنورد
قرار دوازدهم؛

ارکان مسجد بقیه الله(عج) در شهرک گلستان، میزبان جشن انقلاب در بجنورد

اهالي مسجد بقيه الله(عج) شهرک گلستان بجنورد در قرار دوازدهم و پاياني، جشن چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب به ميزباني بچه مسجدي ها، پذيراي مردم انقلابي شدند.
شناسه خبر : 60297 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «10جشن، 10 مسجد» در دوازدهمین و آخرین قرار میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب، به مسجد  بقیه الله(عج) شهرک گلستان بجنورد رسید و بانوان و فعالان این مسجد دست به دست هم دادند و پذیرای مردم انقلابی شدند.

 

مراسم با نوای نورانی و کلمات زیارت عاشورا آغاز شد، و برنامه با قرائت آیات قرآن و احترام به سرود ملی ادامه یافت.

رشته های اتصال  و ارزش های انقلابی در همدلی مسجد به هم پیوست و در نوای دکلمه یکی از دختران نوجوان مسجد، تصویری از رشادت ها و مقاومت انقلابی به تصویر کشیده شد.

 

گروه سرود "بسیجیان گمنام"  مسجد بقیه الله(عج) متشکل از تنی چند از نوجوانان هنرمند، با همراهی کانون فرهنگی هنری این مسجد، صلابت انقلاب را برای علاقمندان نغمه سرایی کردند.

 

حجت السلام و المسلمین «سید محمد افشین فر»،  مسئول قرارگاه صاحب الامر (عج) به عنوان سخنران مراسم از ارزش های انقلاب اسلامی و قدرت ایستادگی و استقلال ایران اسلامی پس از پیروزی گفت و بر اهمیت نقش افریتنی افراد در حفاظت و حراسن از دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

 

وی به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و حضور در این عرصه را وظیفه همگانی و تک تک افراد دانست و آن را امری  ضروری و انتخاب اصلح را مورد قرار داد.

 

سرهنگ جلال دوست از افتخارآفرینان  عرصه حفظ ارش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در این مراسم به نکاتی چند در خصوص ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

این مراسم زیبا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با قرائت یک صفحه از قرآن کریم واجرای طرح تلاوت نور در آغاز شد و قاری نوجوان«حسین رنجبر بیدل» و خیرمقدم حجت الاسلام شهروان، امام جماعت مسجد مهیای پذیرای جشن انقلاب شد.

12 مسجد در شب های گذشته و در محلات و نقاط مختلف بجنورد میزبان جشن انقلاب شدند و با برنامه های مختلف فرهنگی ایام دهه فجر را گرامی داشتند.

در نقاط مختلف شهری و روستایی نیز این برنامه برگزار شد و مردم با تدارک اقدامات مختلف  از جمله یادواره شهدا، جشن انقلاب، محافل انس با قرآن و نشست های بصیرتی، مساجد را به جلوه نکوداشت چهل و پنجمین  بهار پیروزی مبدل کردند.

 

پایان/