شما هم دعوتید؛ فراخوان های عاشقانه بچه مسجدی ها در خراسان شمالی برقاب دلدادگی منجی
شما هم دعوتيد؛ فراخوان هاي عاشقانه بچه مسجدي ها در خراسان شمالي برقاب دلدادگي منجي
آب زنید راه را هین که نگار می رسد؛

شما هم دعوتید؛ فراخوان های عاشقانه بچه مسجدی ها در خراسان شمالی برقاب دلدادگی منجی

جشن هاي بزرگ و عمومي نيمه شعبان به دعوت اهالي مسجد و فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي امشب و فردا، در شب و روز ميلاد قطب عالم امکان، حضرت مهدي موعود(عج) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60634 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همراه دیگر ارکان مسجد محلات خود، مهیای پذیرایی از عاشقان و دلباختگان مهدوی شدند.

 

برگزاری جشن های ویژه در محلات کم برخوردار در قالب طرح شهید اسداللهی و راه اندازی پویش بزرگ «مسجد، کانون منتظران» از جمله این برنامه هاست که برپایی ایستگاه های صلواتی و مراسم مولودی خوانی و اهداء هدیه یادبود به کودکان و نوجوانان از جمله این ویژه برنامه ها می توان نام برد.

 

تهیه بسته های فرهنگی و پیکسل های "یامهدی" و "یا صاحب الزمان (عج)" برای دختران کودک و نوجوان، اکران فیلم، آموزش فلسفه انتظار و مهدویت با زبان بازی و مسابقه برای کودکان و نوجوانان و نیز  اجرای "محله مهدوی" در قالب طرح سه شنبه های مهدوی دیگر این برنامه هاست.

 

شب زنده داری و مراسم احیاء  شب نیمه شعبان از مساجد و برگزاری مسابقه کتابخوانی و توزیع نزدیک به یکهزار جلد کتاب جیبی و ویژه نامه «آشتی با امام زمان» برگزاری محافل ادبی و شعر خوانی با موضوع مهدویت  را می توان به اهم این برنامه ها در اقصی نقاط استان خراسان شمالی و فعالان کانون ها افزود.

 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه 50تن از بانوان، از 13 ماه شعبان تا روز 15 شعبان المعظم در روستای راستقان از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان با مجموعه از برنامه های تربیتی و آموزشی  از جمله کارگاه مهارت های زندگی و نیز ضرورت تبیین حضور در انتخابات و انتخاب اصلاح،  قرائت ادعیه سفارش شده  دیگر برنامه مهم این ایام می توان ذکر کرد.

 

همچنین کانون ها با پذیرایی و اطعام نیازمندان، طبخ  غذای نذری، تهیه بسته های معیشتی به شیوه ائمه اطهار علیهم السلام دستگیر نیازمندان در این روزهای مبارک می شوند.

 

پایان/