مدیر دو کانون مسجد از خراسان شمالی در میان فعالان طرح ملی یاوران مسجد قرار گرفتند
مدير دو کانون مسجد از خراسان شمالي در ميان فعالان طرح ملي ياوران مسجد قرار گرفتند

مدیر دو کانون مسجد از خراسان شمالی در میان فعالان طرح ملی یاوران مسجد قرار گرفتند

پس از برگزاري چهارمين مرحله قرعه کشي هفتگي بين کانون ها و اعضاي فعال طرح ملي "ياوران مسجد"مدير دو کانون فرهنگي هنري مسجد از استان خراسان شمالي در ميان برگزيدگان و فعالان قرار گرفتند.
شناسه خبر : 60691 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۰

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛کانون فرهنگی هنری «شهدای شهرک ولیعصر (عج)» مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام شیروان و کانون فرهنگی هنری«اندیشه و ادب» مسجد جامع روستای اسفید از توابع شهرستان بام و صفی آباد، در بخش اعضاء قرعه کشی طرح باشگاه بچه های مسجد بین کانون های فعال طرح یاوران مسجد در سراسر کشور انتخاب و معرفی شدند.

 

پس از برگزاری چهارمين مرحله قرعه کشي طرح باشگاه بچه هاي مسجد (یاوران مسجد)«نجف علی تاتار» از کانون فرهنگی هنری اندیشه و ادب «محمد محمدزاده» از کانون شهدای شهرک ولی عصر(عج) از بین 416 کانون و 320 نفر از اعضای کانون ها به قرعه کشی فوق راه پیداکردند و انتخاب شدند.

 

طرح ملی یاوران مسجد با هدف ثبت اعضای جدید از هر کانون در سامانه بچه های مسجد و افتتاح کانون های فرهنگی هنری در مساجد، ازهفتم  بهمن ماه آغاز و تا 11 اسفند ماه اداره دارد.

 

قرعه کشی فعالان این طرح به صورت هفتگی و یکشنبه ها  در دوبخش کانونها و اعضاء انجام می گیرد، که به برگزیدگان  جوایزی به رسم یادبود و قدردانی اهداء می شود.

 

پایان/