نخستین شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالی دایر شد
نخستين شعبه اخذ رأي ويژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالي داير شد

نخستین شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالی دایر شد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي در برنامه زنده تلويزيويني اعلام کرد: براي نخستين بار در تاريخ برگزاري انتخابات خراسان شمالي و در ادوار گذشته تاکنون، شعبه اي ويژه براي حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر در بجنورد داير شد.
شناسه خبر : 60715 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پنج شنبه شب در استودیوی  برنامه زنده تلویزیونی شب های اترک حضور یافت و از اقدامات حوزه فرهنگ و هنر در خصوص آماده سازی فضای برگزاری پرشور انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری گفت.

 

وی در این برنامه با عنوان اینکه از ابتدای سال جاری گروه های مختلف و اقشار مختلف در این باره سنگ تمام گذاشتند نقش اهالی فرهنگ و هنری اعم از رسانه ها و هنرمندان و اهالی مسجد این خصوص را ویژه دانست و گفت: در هرفرصتی؛ برگزاری جشنواره ها و نشست های فرهنگی و کارگاه ها و برنامه های بزرگ فرهنگی موضوع اطلاع رسانی و اهمیت انتخابات مدنظر بوده و به صورت ویژه انجام شده است.

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  در تکمیال مطالب خود همچنین اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات از ادوار گذشته تا کنون، شعبه اخذ رأی به صورت ویژه و نمادین ویژه اصحا فرهنگ و هنر و رسانه ها و اهالی مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل نگار خانه  نگارستان واقع در بجنورد چهارراه ارتش خیابان شهید ماژانی دایر شده است.

صادقی تولید و اجرای سرود توسط بچه های مسجد و اهالی کانون های مسجد با موضوع انتخابات، هنرمندان تجسمی و هنرهای نمایشی و موسیقی در کنار تلاش شبانه روزی اهالی رسانه گوشه ای از این اقدامات نام برد.

 

 

دکتر صادقی، در پایان با تأکید بیش از پیش بر ضرورت حضور در عرصه آینده ساز انتخابات،  بار دیگر حماسه سازی اهالی فرهنگ و هنر دوشادوش همه مردم در این عرصه  نوید داد.

 

پایان/