حضور برگزیده های استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله کشوری
حضور برگزيده هاي استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در مرحله کشوري
از خراسان شمالی؛

حضور برگزیده های استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله کشوری

چند تن از قاريان و مؤذنين برگزيده مرحله استاني مسابقات قرآني مدهامتان براي کسب رتبه ملي رهسپار محل برگزاري مسابقات کشوري آن در استان کردستان شدند.
شناسه خبر : 60758 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان خراسان شمالی؛ «تقی صادقی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت:

در این دور از مسابقات که با حضور داوران و قاریان برجسته کشور به میزبانی استان کردستان همراه است، 4 نوجوان و جوان قرآنی از کانون های مساجد استان،  حضور یافتند و برای کسب رتبه کشری رقابت می کنند.

 

وی با معرفی این متسابقین قرآنی استان افزود: «محمد مهدی آقایی» از اسفراین در رشته قرائت،   «محمد مردانی» و «محمدطاهر زحمتکش» دو تن از موذنین کانون ها و «مهدیار فلاح» در رشته  قرائت تقلیدی از شهرستان بجنورد و نیز «محمد مهدی باقری» برگزیده استانی رشته ترتیل از شهرستان شیروان  در این مرحله شرکت دارند.

 

صادقی  با عنوان اینکه در مرحله استانی 222 شرکت کننده در دو بخش خواهران  و برادران و دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با رقابت در  رشته های مختلف اذان، اذکار نماز، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، مفاهیم و حفظ جزء 30، حفظ کل شرکت کردند که از این میان  تعداد 20برگزیده در این رشته ها انتخاب و تقدیر شدند.

 

وی در تکمیل این خبر افزود:  رقابت های مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان » به میزبانی شهر سنندج و با حضور ۲۸۰ برگزیده قرآنی کشور از 12 تا 14 اسفند ماه در شهرستان سنندج برگزار  می‌شود.

 

پایان/