افتخارآفرینی بچه مسجدی های گرمه با تصاحب سه جایزه جشنواره ملی تئاتر شبستان
افتخارآفريني بچه مسجدي هاي گرمه با تصاحب سه جايزه جشنواره ملي تئاتر شبستان
با پایان رقابت های ملی؛

افتخارآفرینی بچه مسجدی های گرمه با تصاحب سه جایزه جشنواره ملی تئاتر شبستان

گروه هنري "صداي آب" از کانون فرهنگي هنري امام رضا عليه السلام گرمه با اثر نمايشي "زمان متوقف شد" در سه بخش جشنواره ملي تئاتر شبستان حايز رتبه شد.
شناسه خبر : 60904 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اثر نمایشی "زمان متوقف شد" شب گذشته؛ جمعه،  18 اسفند ماه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان که در در سالن تئاتر شهر تهران برگزار شد، توانست با دریافت سه جایزه خوش بدرخشد و دست پر و با افتخار به خانه بازگردد.

 

جایزه سوم کارگردانی جشنواره را "مصطفی شکاریان" از آن خود کرد و تندیس این بخش و جایزه آن توسط هیئت داوران به و اعطاء شد و همچنین در بخش طراحی صحنه نیز مورد تقدیر قرار گرفت و به روی سن اختتامیه فراخوانده شد.

 

همچنین این اثر نمایشی و هنرمندان مسجدی آن، باردیگر و در بخش طراحی پوستر و بروشور،  بعنوان برگزیده معرفی شدند و «محمدطالبی مقدم»، جایزه این بخش را دریافت کرد.

 

دکتر "مجتبی طالبی"  نویسنده نمایشنامه، موسیقی کار "محسن اربابی"، گریم اثر توسط  "ساغر یزدانی"  و منشی صحنه نیز "زینب دوست محمدی" به عهده داشتند و "زینب شهسوار"، "محدثه خراشاهی"، "زینب اکبرزاده"، "الناز میرزاپور"،  "ساغر یزدانی"، "محسن اربابی" و نیز "مصطفی شکاریان" را به عنوان بازیگران این اثر نمایشی نقش های اثر را جان بخشیدند.

"زمان متوقف شد"  نگاهی نو و شاعرانه است که با روایت چهار مادر تاریخ ساز؛ حضرت مریم(س)، آسیه مادر حضرت موسی(ع)، حضرت رباب (س) مادر حضرت علی اصغر (ع) و  مادری فلسطینی و شهید پرور، تقابل حق و باطل را در زمانهای تاریخی مختلف به رشادت های معاصر  در برابر اسرائیل غاصب به هم گره می زند .

 

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان از 13 تا 18 اسفند ماه با بخش های تئاتر کاغذی، عمومی و مهر ویژه خواهران  در مساجد تهران برگزار شد.

 

پایان /