تقدیر مسئولان کشوری از عملکرد مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان در حوزه سلامت اجتماعی
تقدير مسئولان کشوري از عملکرد مسجد مسلم بن عقيل(ع) شيروان در حوزه سلامت اجتماعي

تقدیر مسئولان کشوری از عملکرد مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان در حوزه سلامت اجتماعی

تني چند از مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي و نيز مسئولان دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي، با حضور در مسجد مسلم بن عقيل (ع) شيروان و طي مراسمي از خدمات اين مسجد در حوزه سلامت فرهنگي و اجتماعي به عنوان نمونه کشوري قدرداني کردند.
شناسه خبر : 60932 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «امیر نصیری»، نماینده وزارت بهداشت در برنامه تحول در حاشیه نشینی وزارت کشور با همراهی  دکتر «سالار شفق»، مسئول برنامه تحول فوق به همراهی تنی چند از مسئولانی استانی و شهرستانی، امروز شنبه،  19 اسفند، به مسجد مسلم بن عقیل(ع)  شیروان آمدند.از تلاش های این مسجد بویژه کانون فرهنگی هنری آن قدردانی کرد.

 

دکتر نصیری در سخنانی از نحوه مهمان نوازی و برگزاری مراسم فوق که ساعتی خوشایند و فرهنگی مذهبی را با اجرای برنامه هایی شامل  تلاوت متفاوت قرآن،  اجرای سرود کودکان و قرائت دکلمه همراه داشت و در خاطر ماندگار شد،  ابراز خرسندی کرد و با صراحت و لحنی قدردان، گفت: این تلاش ها نشان میدهد که این مسجد کانون فرهنگی هنری فعالی دارد  و در اولین فرصت و اولین جلسه با مسئولان ستاد کانون ها یمساجد کشور  این موضوع  را به پاس قدردانی مطرح خواهم کرد.

 

 

وی فعالان این مسجد از جمله محمد محمدزاده قانعی ، را مورد خطاب قرار داد و  به عنوان نمونه و برگزیده فرهنگی، اجتماعی و سلامت تقدیر کرد و گفت: این مسجد، با اجرای برنامه تحول سلامت توانسته، در سه حوزه تشخیص، شناسایی، برنامه ریزی و مداخله به خوبی عمل کند.

 

«محمد محمدزاده قانعی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام شیروان نیز در این مراسم پشت تریبون رفت و ضمن تاکید بر همیاری ارکان مسجد و تلاش جهادی خواهران و برادران فعال  در مسجد، تلاش برای ترسیم و عملیاتی کردن این مسجد در قاب طراز اسلامی را مورد توجه قرار داد.

 

وی در ادامه با عنوان اینکه اینجا کانون فرهنگی هنری فعال دارد، اعلام کرد: این کانون توانست  امسال در بین کانون های کشور بین 10 کانون اول برتر طرح مسجد، کانون نشاط قرار بگیرد و انتخاب شود.

 

دکتر «محمدرضا اکبری»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خرسان شمالی و نیز مهندس «حسن نوری»، رییس شبکه بهداشت شیروان نیز در این مراسم سخنانی چند در قالب گزارش کاری ارائه کردند.

 

دکتر نصیری پس از آن، محل برگزاری مراسم را ترک کرد و از بخش های مختلف فعال مسجد از جمله کانون فرهنگی هنری "شهدای شهرک ولیعصر(عج) "، کارگاه های آموزشی و تولیدی، آشپزخانه، بازارچه و نمایشگاه دائمی فروش محصولات تولید شده به همت فعالان مسجدی و مهد قرآنی آن بازدید کرد.

 

پایان/