بازدید نماینده ولی فقیه از اقدامات کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن کریم
بازديد نماينده ولي فقيه از اقدامات کانون هاي مساجد در نمايشگاه قرآن کريم

بازدید نماینده ولی فقیه از اقدامات کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن کریم

حجت الاسلام والمسلمين «رضا نوري»، نماينده ولي فقيه با حضور در چهاردهمين نمايشگاه قرآن کريم خراسان شمالي، از غرفه ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بازديد کرد.
شناسه خبر : 61040 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با آغاز ماه مبارک رمضان گشایش یافت و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان همراه اهالی مسجد و فعالان قرآنی و موسسات در این نمایشگاه با عرضه فعالیت های فرهنگی و رونق بخشی به برنامه های تکمیلی آن، فعالیت خود را آغاز کرد و به پیشواز ماه مهمانی خدا رفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه به همراه چند تن از مسئولین از جمله  آیت الله «غلامرضا فیاضی» عضو مجلس خبرگان رهبری، و نیز فرماندار بجنورد از غرفه  کانون های مساجد استان بازدید کردند.

 

«اسفندیار مکرمی»، مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن و مسئول غرفه ستاد کانون های مساجد استان در این بازدید توضیحی در خصوص فعالیت ها و اقدامات این ستاد ارائه کرد.

 

وی توزیع تفسیر قرآن کریم طرح  15 جلدی همراه حجت الاسلام قرائتی، ویژه ائمه جماعات مسجد، اجرای اثر نمایشی "زمان متوقف شد"  به کارگردانی «مصطفی شکاریان» از کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام که اخیرا سه جایزه جشنواره ملی تئاتر شبستان را تصاحب کرده، نغمه سرایی نوجوانان گروه های سرود مسجدی برای عموم حاضران، برگزاری محافل انس با قرآن توسط پایگاه های قرآنی کانون ها، عرضه کتب تازه منتشر شده و نهج البلاغه توسط کانون ها، تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری شهر بجنورد و تقدیر از برگزیدگان ملی رویداد بچه های مسجد در این نمایشگاه از اهم برنامه های مدنظر در این باره می توان نام برد.

 

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از 21 اسفند در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده است، تا بیست و هفتم ماه جاری در 2 نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 میزبان عموم خواهد بود.

 

پایان/