بیش از هزار خانواده عزتمند، از کانون های مساجد خراسان شمالی عیدی گرفتند
بيش از هزار خانواده عزتمند، از کانون هاي مساجد خراسان شمالي عيدي گرفتند
در آستانه عید سعید فطر؛

بیش از هزار خانواده عزتمند، از کانون های مساجد خراسان شمالی عیدی گرفتند

همدلي ِعيدانه، به همت فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان و در آستانه عيد سعيد فطر بر سفره يکهزار و 200 خانواده کم برخوردار، اين استان نشست.
شناسه خبر : 61329 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر«تقی صادقی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: یکهزار و دویست بسته حمایتی حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در آستانه عید سعید فطر با مشارکت و همیاری کانون های مساجد استان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با عنوان اینکه تاکنون بیست مرحله از این دست کمک مومنانه انجام شده است، اضافه کرد: این بسته های معیشتی اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به استان ارسال شده است.

صادقی در ادامه سهمیه شهرستان های استان را در این مرحله،  بدین ترتیب اعلام کرد: اسفراین و بام و صفی آباد 142 بسته گوشت نذری، جاجرم 131 بسته، راز و جرگلان 100 بسته، شیروان 144 بسته، فاروج 100 بسته  گرمه 102 بسته و نیز مانه و سملقان 115  را به دست نیازمندان رساندند.

 

وی همچنین سهیمه شهرستان بجنورد را توزیع  365 بسته گوشت نذری بین خانواده های عزتمند کم برخوردار در مناطق شهری و روستایی اعلام کرد.

 

صادقی با بیان اینکه این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت کانون های شبکه رابطین استان انجام گرفته، توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری "امام سجاد علیه السلام"، "رمضان" و "علامه امینی(ره)" و نیز "جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام" روستای باغچق رابطین توزیع بسته های همدلی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بجنورد، کانون "مهرورزان جوان" روستای کیکانلو در دو شهرستان مانه و سملقان، "شهدای شهرک ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف" در شهرستان شیروان و نیز کانون های "قدس" در شهر راز و "حضرت ابوالفضل علیه السلام" در شهر غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان با همراهی کانون های زیرمجموعه خود دستگیر خانواده های عزتمند در این مناطق شدند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین افزود: کانون "امام محمد باقر علیه السلام" و نیز "رأفت" در شهرستان جاجرم، کانون "امام رضا علیه السلام" گرمه، کانون های "محبان الزهرا سلام الله علیها"  و "مشکات" در اسفراین، کانون "امام موسی کاظم علیه السلام" در فاروج همراه کانون های تابعه خود نیز همیاری دستگیری از خانواده های نیازمند در این شهرستان های استان شدند.

دکتر صادقی در خاتمه و تکمیل این خبر اضافه کرد: در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، بیش از 21 هزار  و 600  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

پایان/