یکهزار و502 عضو جدید همراه کانون های مساجد خراسان شمالی شدند
يکهزار و502 عضو جديد همراه کانون هاي مساجد خراسان شمالي شدند
از ابتدای سال تاکنون:

یکهزار و502 عضو جدید همراه کانون های مساجد خراسان شمالی شدند

نشست اداري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي برگزار شد و ضمن بررسي و تحليل نحوه اجرا و جمع بندي طرح هاي حمايتي تا پايان سال، عضويت يکهزار و 502 فرد جديد در سامانه بچه هاي مسجد از ابتداي سال تا کنون، يکي از مهمترين خبرهاي اين نشست بود.
شناسه خبر : 61342 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۶:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛نشست اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با حضور دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست این ستاد وبا هدف بررسی طرح ها و برنامه های آماده اجرا در سال جدید و نیز ارزیابی سامانه بچه های مسجد و موضوع ثبت اعضاء و تأسیس کانون برگزار شد.

 

این نشست، شنبه؛ 18 فروردین، در محل ستاد کانون های مسجد استان تشکیل شد و ابتدا کارکنان حوزه های مختلف گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند که حوزه ساماندهی و شبکه سازی اعلام کرد: یکهزار و 502 عضو جدید از ابتدای سال تاکنون در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کردند که بدین ترتیب اعضای فعال کانون های مساجد استان  به 28 هزار نفر افزوده شد.

 

در ادامه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برنامه های طراحی شده و در دست اجرا که در قالب طرح به بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد ارائه و مورد حمایت قرار گرفته، بررسی شد که از آن جمله بخش های مختلف طرح استانی "خانه های نور"  با محوریت کانون های مساجد ونیز با  هدف ساماندهی و ارتقاء دوره ها و محافل قرآنی خانگی در نقاط مختلف استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و شاکله اجرای آن به طور کلی تعیین شد.

 

مرزبانان فرهنگ، تربیت حافظان قرآن، زندگی پویا، طرح آموزشی توانمندسازی کانون ها از جمله طرح های حمایت شده از سوی بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد اسلامی  در کنار دیگر طرح های ارائه شده است.

 

پایان/