مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان میزبان فرشته های روزه اولی شد
مسجد مسلم بن عقيل(ع) شيروان ميزبان فرشته هاي روزه اولي شد

مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان میزبان فرشته های روزه اولی شد

مراسم افطاري و ميزباني از دختران روزه اولي به ميزباني اهالي مسجد مسلم بن عقيل عليه السلام شهرستان شيروان برگزار شد.
شناسه خبر : 61360 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام شیروان  با محوریت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف آن، برای روزه اولی ها جشن بندگی گرفتند و میزبانی افطار فرشته ها را عهده دار شدند.

 

«محمد محمدزاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف شیروان  در این باره گفت: 220 دختر تازه مکلف شده و روزه اولی از سه مدرسه در محله پیرامون مسجد به این افطاری دعوت شد.

 

وی  برگزاری کارگاه زندگی اسلامی با تبیین اهمیت سن تکلیف و شروریات آن و اهمیت عمل به واجبات دینی یکی از برنامه های این مراسم دلنشین و زیبا نام برد.

محمدزاده همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان نوجوان و فعال مسجدی و پذیرایی افطار از دانش آموزان برنامه دیگر این مراسم معرفی کرد و گفت: ضیافت افطار و میزبانی از دختران روزه اولی به همت خیرین تدارک دیده شد.

 

وی در تکمیل این خبر اضافه کرد: محله شهرک ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف یکی از محلات کم برخوردار شهرشیروان است و تلاش می کنیم تا برنامه های فرهنگی و تأثیرگذاری برای ارتقاء فرهنگی این منطقه اجرا شود.

 

پایان/