مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در قاب تقدیر اهالی مسجد نشست
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي در قاب تقدير اهالي مسجد نشست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در قاب تقدیر اهالی مسجد نشست

دکتر «تقي صادقي»، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي توسط کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان تقدير شد.
شناسه خبر : 61386 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با حضور در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهدای لوح سپاسی از سوی حجت السلام و المسلمین «کمال خداداده»، رییس ستاد کانون های مساجد کشور از تلاش های دکتر صادقی مدیرکل تقدیر کردند.

 

این مراسم صمیمانه که همزمان با آخرین روز از ماه پر خیر برکت و مبارک رمضان انجام شد، حضور جمعی از همکاران این اداره کل را نیز همراه داشت.

 

تقی صادقی، ضمن قدردانی از تلاش های فعالان کانون های مساجد استان، اجرای صحیح برنامه های گسترده و وسیع با کمترین امکانات و اعتبارات را ویزگی ارزنده و نشان از تلاش بی وقفه این حوزه دانست و آن را الگوی کاری ویژه برای دیگر حوزه های فرهنگی هنری خواند.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر ارزشمندی نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد، راهکار رفع مسائل و هموار شدن اجرای صحیح برنامه ها را بازگشت به مسجد و برنامه ریزی با محوریت مساجد دانست.

 

دکتر صادقی، در تکمیل سخنان خود خطاب به کارکنان حاضر در این جلسه پدرانه و صمیمانه تأکید کرد: تمام برنامه های فرهنگی  می بایست با محوریت مسجد تدوین و اجرا شود.

 

پایان/