اهالی مسجد از بانوان قرآنی روستای قره چه رباط جاجرم تقدیر کردند
اهالي مسجد از بانوان قرآني روستاي قره چه رباط جاجرم تقدير کردند
به همت کانون حجاب؛

اهالی مسجد از بانوان قرآنی روستای قره چه رباط جاجرم تقدیر کردند

مراسم اختتاميه قرآني و ختم قرآن در ايام ماه مبارک رمضان توسط بانوان روستاي قره چه رباط شهرستان جاجرم، امروز به همت کانون فرهنگي هنري حجاب مسجد امام حسين عليه السلام اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 61403 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ بانوان فعال قرآنی روستای قره چه رباط جاجرم پس از یکماه تلاش که با زمزمه آیات قرآن و جزء خوانی هر روزه میزبان روزه داران مسجد بودند، امروز یکشنبه 26 فروردین، یکماه انس با آیات الهی را جشن گرفتند.

 

«مریم عباسی» مدیر کانون فرهنگی هنری حجاب در این خصوص گفت:  بیست بانوی فعال که در تدارک برنامه های ماه مبارک رمضان بویژه محفل قرآنی همراه کانون و اهالی مسجد بودند، امروز و در مراسم کوچک و صمیمانه ای که در محل کانون برگزار شد،  مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این مراسم با همکاری حوزه فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تدارک دیده شد، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان با برپایی محفل قرآنی هر روز یک جزء از قرآن توسط خواهران قرائت و بخش های کوتاهی از آن نیز  تفسیر شد.

 

عباسی همچنین پذیرایی از روزه داران در سفره ساده افطاری به همت خواهران و خیرین روستا و نیز مراسم شب های قدر و عزاداری های ایام شهادت مولی الموحدین را از برنامه های مهم  انجام شده در ایام ماه مبارک این کانون نام برد.

 

پایان/