کانون روستایی «حجاب» میزبان مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی
کانون روستايي «حجاب» ميزبان مديرکل ارشاد اسلامي خراسان شمالي

کانون روستایی «حجاب» میزبان مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با همراهي دو معاون اين اداره کل، به مسجد امام حسين عليه السلام روستاي قره چه رباط جاجرم رفتند، و مهمان کانون حجاب در اين مسجد شدند.
شناسه خبر : 61494 تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، به روستای قره چه رباط جاجرم سفر کرد و همراه دو معاون این اداره کل پای صحبت های فعالان فرهنگی و مسجدی این روستا در حین بازدید از فعالیت های کانون حجاب، نشست .

 

وی ضمن بازدید از کتابخانه این کانون، از فعالیت های فرهنگی آن قدردانی کرد و برای رونق بیشتر اتفاق های مسجدی ابراز امیدواری و اعلام حمایت کرد.

 

 

حجت الاسلام «عباس سرشته»، معاون امور فرهنگی هنری و نیز «رضا رضایی»، معاون امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این بازدید حاضر بودند.

 

همچنین نشستی نیز با فعالان مسجدی روستا در محل کانون برگزار شد و نقاط قوت و ظرفیت های فرهنگی و هنری این منطقه از جمله آموزش صنایع دستی بویژه تولید گلیم و تربیت 20 گلیم باف  معرفی و عنوان شد.

 

پایان/