ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی تشکیل شد
ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالي تشکيل شد

ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی تشکیل شد

ستاد استاني بزرگداشت دهه کرامت با حضور نمايندگان دستگاه هاي اجرايي عضو اين ستاد، در استان خراسان شمالي تشکيل شد.
شناسه خبر : 61557 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالیِ‌ِ‌؛ نشست استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی با ارائه برنامه های تدارک دیده شده ویژه این ایام از سوی نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر، به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

 

حجت الاسلام «جلیل محمدی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و رئیس ستاد دهه کرامت این استان،  با تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت، ایجاد نشاط عمومی در تمامی سطوح جامعه با انگیزه وعواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی و ایجاد عزم همگانی برای پاسداشت تعظیم شعائر الهی در بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س)  و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع)  و نیز نکوداشت میلاد با سعادت شمس طوس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را از اهداف مهم و اصلی این ستاد برشمرد.

وی بهره مندی از فضای نخبگان، ترویج ازدواج آسان، فرهنگ  تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را مورد توجه قرار داد و از دیگر اهداف برای  تدارک برنامه های این ایام نام برد.

وی با تأکید بر هم افزایی و همگرایی تمامی اعضاء برای پشبرد هرچه بهتر و مطلوب تر اهداف ستاد دهه کرامت گفت:  علاوه بر مرکز استان می بایست در تمامی مراکز شهرستانها و شهرهای استان نیز مراسم محوری منسجم و باشکوهی با با محوریت مردم برگزار شود.

 

این جلسه با ارائه نظرات و پیشنهادات اعضاء حاضر برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت ادامه یافت و اعضاء مهمترین اقدامات ویژه این ایام را از جمله تهیه و اهداء بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند، تجمع جوانان شباب الرضا(ع)، استقبال و میزبانی از خدام رضوی در قالب طرح ملی "زیر سایه خورشید"، برگزاری کارگاه های عفاف و حجاب، سفره های کریمانه و پذیرایی از ایتام، جشن روز ملی دختران، روایت دختر ایران و تبیین هویت ارزشمند دختران در مدارس از اهم این برنامه ها اعلام شد.

 

پایان/