کانون های فعال قرآنی خراسان شمالی در کارگروهی تخصصی گرد هم آمدند
کانون هاي فعال قرآني خراسان شمالي در کارگروهي تخصصي گرد هم آمدند

کانون های فعال قرآنی خراسان شمالی در کارگروهی تخصصی گرد هم آمدند

کارگروه تخصصي با موضوع برنامه هاي قرآني ويژه تني چند از مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 62025 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ این کارگروه یکی از برنامه های  ویژه دوره آموزشی دو روزه "هم افزا" است که با سرپرستی "محمدحسن حدادی" مدیر کانون فرهنگی هنری عاشرا مسجد امام حسین علیه السلام شهر بام تشکیل شد.

«مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در این نشست  خواسته ها و مطالبات مدیران حاضر را شنید و بهره مندی از ظرفیت های قرآنی و هم افزایی، راه اندازی پایگاه قرآنی را مورد توجه قرار داد.

«تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز به همراه معاونین  در این کارگروه، رونق فعالیت های قرآنی کانونها را مورد توجه قرار داد و از اجرای طرح خانه های نور باهدف ساماندهی محافل خانگی قرآن و ارتقاء آگاهی عموم نسبت به ارزش های قرآنی گفت.

سه کارگروه تخصصی تربیتی و فرهنگی، هنری و ساختاری نیز با حضور مدیران کانون های فعال در این حوزه ها و بررسی راهکارهای ارتقاء برنامه هاو ارائه ایده های سازنده نیز برگزار شد.

دوره آموزشی هم افزا با هدف توامندسازی مدیران کانون های مساجد خراسان شمالی 20 و 21 اردیبهشت ماه با حمایت بنیاد شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع اقامتی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در رویین اسفراین برگزار شد.

 

پایان/