#شهید_جمهور در قاب مسابقه کتابخوانی اهالی مسجد
#شهيد_جمهور در قاب مسابقه کتابخواني اهالي مسجد
خراسان شمالی؛

#شهید_جمهور در قاب مسابقه کتابخوانی اهالی مسجد

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) اسفراين از برگزاري مسابقه کتابخواني #شهيد_جمهور به همت اين کانون و به صورت مجازي از کتاب "سيد محرومين" خبر داد.
شناسه خبر : 62572 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با تسلیت ایام سوگواری سالگرد ارتحال امام و عنوان اینکه در عزای پیر خمین امسال دل ها با داغی عمیق مواجه شدند و روزهای سوگواری سختی را سپری میکنیم به شهادت رییس جمهور جهادی و خسته ناپذیر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: با معرفی خدمات و ارزش های کاری آن شهدا، این مسابقه کتابخوانی طراحی شد.

 

وی اضافه کرد: سوالات این مسابقه از کتاب "سید محرومین" انتخاب شده که فایل پی دی اف آن در فضای مجازی منتشر شده است که علاقمندان می توانند برای دریافت فایل کتاب  و  لینک سئوالات  به کانال قرارگاه در پیام رسان های   ایتا و تلگرام با آدرس   @ghrargahsarakhsمراجعه کنند.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه  را 25 خرداد ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه به آدرس https://survey.porsline.ir/s/2Uz3wAR  می بایست مراجعه کنند.

 

براتی اعلام کرد: به 10 برگزیده 10 هدیه 10 میلیون ریالی اختصاص می یابد.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ایام ارتحال امام خبر داد و گفت: این مسابقه با عنوان «خورشید جماران» و سوالات آن از متن وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل انتخاب شده است.

براتی  همچنین اعلام کرد:  علاقمندان تا 20 خرداد ماه جاری فرصت دارند پاسخ صحیح سوالات را از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09017138873 ارسال کنند.

 

پایان/