فعالان مسجدی حوزه خانواده، با آموزش مباحث تبلیغی جمعیت، به استقبال ماه محرم رفتند
فعالان مسجدي حوزه خانواده، با آموزش مباحث تبليغي جمعيت، به استقبال ماه محرم رفتند
از استان خراسان شمالی و در همایشی ملی؛

فعالان مسجدی حوزه خانواده، با آموزش مباحث تبلیغی جمعیت، به استقبال ماه محرم رفتند

تني چند از خواهران فعال کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در آستانه روز خانواده به همايش ملي ويژه بانوان فرهنگي هنري منتخب کشور دعوت شدند و مباحث و راهکارهاي تخصصي تبليغ اهميت موضوع جمعيت و تحکيم بنيان خانواده را فرا گرفتند.
شناسه خبر : 63095 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کاروانی متشکل از 10 بانوی فعال حوزه خانواده و جمعیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، امروز؛ یکشنبه، 10 تیرماه در همایش ملی بانوان فرهنگی و هنری منتخب کانون های مساجد کشور که برای ترویج و موضوع فرزندآوری و افزایش آمار جمعیت، در پایتخت ایران اسلامی برگزار شد، حضور یافتند.

 

این بانوان که اغلب در سمت مدیر کانون تخصصی خواهران و نیز رابط خواهر  در مساجد خراسان شمالی فعالیت دارند، در این همایش یک روزه از مطالب اساتیدی همچون دکتر «شکیبا محبی تبار»، دبیر ستاد ملی جمعیت کشور،  حجت الاسلام «سید حسین موسوی»، نویسنده کتاب مثبت 3  و فعال حوزه جمعیت،  حجت الاسلام «رضا رویت»، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده، دکتر «رحیم آبفروش»، دبیر جامعه ایمانی مشعر، دکتر«امیر حسین بانکی پورفرد»، نماینده مجلس و رئیس کمیسیون خانواده و جوانی جمعیت کشور و نیز حاج حسین یکتا و نیز مداحی حاج امیر عباسی بهره مند می شوند. 

 

همایش آموزشی فوق از ساعت 8 صبح امروز و  در آستانه 12 تیرماه مصادف با  روز خانواده، آغاز و  تا ساعت 18عصر در محل سالن  شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ادامه خواهد داشت.

 

بر اساس اعلام «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور همایش فوق با هدف ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه های خانگی محلات مختلف  برنام ریزی شده و 500 مدیر کانون و رابط خواهر به عنوان فعال فرهنگی مساجد در حوزه جمعیت و خانواده به این همایش دعوت شده و از مطالب اساتید بهره می برند.

 

پایان/