دوره جدید کارگاه های آموزشی زندگی پویا در خراسان شمالی از سر گرفته می شود
دوره جديد کارگاه هاي آموزشي زندگي پويا در خراسان شمالي از سر گرفته مي شود
از امروز:

دوره جدید کارگاه های آموزشی زندگی پویا در خراسان شمالی از سر گرفته می شود

دوره جديد برگزاري طرح استاني "زندگي پويا" از امروز؛ شنبه، 30 تيرماه جاري، به صورت شهرستاني و با ميزباني کانون هاي محبان الزهرا سلام الله عليها، امام سجادعليه السلام و مشکات در اسفراين از نخستين کارگاه آن، آغاز مي شود.
شناسه خبر : 63451 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از آغاز اجرای دوره جدید طرح استانی «زندگی پویا» با محوریت برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد  و گفت: امروز شنبه سی ام تیرماه اولین کارگاه به میزبانی کانون های محبان الزهرا سلام الله علیها، امام سجادعلیه السلام و مشکات در اسفراین  فرهنگی هنری محبان الزهرا(س) شهرستان اسفراین برگزار می شود.

 

وی افزود: حجت الاسلام هادوی صدر، مدرس کارگاه امروز است و چراغ آموزش دوره جدید این طرح استانی  را  آغاز می کند.

 

صادقی، اضافه کرد: اولین کارگاه در این دوره  ویژه مدیران کانون های مساجد شهرستان اسفراین و صفی آباد برنامه ریزی شده که در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تدارک دیده شده است.

 

وی  طرح "زندگی پویا" را از طرح های ارائه شده توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد اسلامی و حمایت شده از سوی این بنیاد نام برد و افزود: «مهارت های زندگی»، «آسیب های اجتماعی»، «جوانی جمعیت»، «سبک زندگی» و «کارآفرینی» از عناوین اصلی پنج گانه این کارگاه های آموزشی است.

 

وی در ادامه توضیح داد: بر این اساس آیین همسرداری، سواد رسانه، آگاهی های قبل از ازدواج، کاهش طلاق، کاهش آسیب اعتیاد و مواد مخدر، چالش های دوران بلوغ، فرزند آوری، سقط جنین، طب اسلامی و تغذیه، الگوی تربیت مقاومت، اقتصاد خانواده، عفاف و حجاب، فقه نوجوان و جوان، مهارت افزایی و استعدادیابی در ذیل عناوین اصلی درنظر گرفته شده تا با توجه به نیاز و مطالبه فرهنگی در هر منطقه و شهرستان کارگاه های متناسب برنامه ریزی و موارد مورد نظر آموزش داده شود.

 

صادقی همچنین گفت: برگزاری کارگاه ها به صورت شهرستانی با حضور اساتید مطرح استانی  و خارج از استان، تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه  خواهد داشت.

وی در تکمیل این خبر افزود: در مرحله اول برگزاری این کارگاه بیش از 100 نشست آموزشی با همراهی کانون های مساجد استان در نقاط مختلف شهری و روستایی استان برگزار شد.

 

پایان/