کانون مرزی "زلال معرفت"در قاب «مسجد، کانون نشاط»/آغاز بازدیدهای میدانی از اقدامات اوقات فراغت کانون ها
کانون مرزي "زلال معرفت"در قاب «مسجد، کانون نشاط»/آغاز بازديدهاي ميداني از اقدامات اوقات فراغت کانون ها
خراسان شمالی؛

کانون مرزی "زلال معرفت"در قاب «مسجد، کانون نشاط»/آغاز بازدیدهای میدانی از اقدامات اوقات فراغت کانون ها

بازديدهاي ميداني از اقدامات اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و طرح تابستاني «مسجد، کانون نشاط» با حضور کارشناسان حوزه فرهنگي ستاد استاني در کانون فرهنگي هنري "زلال معرفت"، روستاي راستقان از توابع شهرستان مرزي راز و جرگلان، آغاز شد.
شناسه خبر : 63594 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

  به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان حوزه فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در محل کانون روستایی و مرزی "زلال  معرفت" حاضر شدند و از نزدیک در جریان برنامه های تابستانه این کانون قرار گرفتند.

 

بر این اساس برگزاری کارگاه  آموزشی مهارت های زندگی از سلسله نشست های طرح "زندگی پویا" از جمله برنامه هایی بود که این کانون مخاطبان مسجدی را فراخوان کرده و گرد هم آورده بود.

 

حضور پر شور کودکان و نوجوانان در مسجد همراه والدین  و همیاری در رونق بخشی به مسجد و نیز برگزاری کلاس های متعدد از جمله آموزش رشته های قرآنی،  شور و نشاط معنوی دو چندانی را به فضای مسجد در این روستای مرزی بخشیده بود.

 

کانون فرهنگی هنری "زلال معرفت" از جمله کانون های برگزیده طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در اولین دوره برگزاری آن در سطح کشور بود و در مراسم تقدیر برگزیدگان که سال گذشته در استان اصفهان تدارک دیده و اجراشد، جایزه ویژه این مراسم را دریافت کرد.

 

گفتنی است، هم اکنون بیش از 500 کلاس ویزه ایام اوقات فراغت در قالب برنامه های تابستانه و طرح «مسجد، کانون نشاط» توسط کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده ست.

 

پایان/