خدمتگزاری به عزاداران شهدای کربلا از مشهد الرضا (ع) تا کربلای حسین
خدمتگزاري به عزاداران شهداي کربلا از مشهد الرضا (ع) تا کربلاي حسين
برای نخستین بار؛

خدمتگزاری به عزاداران شهدای کربلا از مشهد الرضا (ع) تا کربلای حسین

کارواني از فعالان و اهالي مسجد جامع پيش قلعه شهرستان مانه، اين روزها و براي نخستين بار، خدمت به زائران امام رضا عليه السلام و عتبات عاليات را از حرم متبرک رضوي و خدمت در چايخانه حرم مطهر رضوي آغاز کردند.
شناسه خبر : 63752 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی مسجدی و دلباخته اهل بیت(ع)  در شهر پیش قلعه از توابع شهرستان تازه تاسیس مانه اینبار در کسوت لباس خادم الرضایی و برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی برای خدمت به زائران اعزام شدند.

 

این کاروان با همراهی حجت الاسلام ابراهیمی فرد، امام جمعه شهر پیش قلعه متشکل از 50 تن از اهالی مسجد جامع و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای پیش قلعه عازم مشهد مقدس شدند، تا در چایخانه حرم رضوی، خدمتگزار زائران این حرم مقدس و عازمان کربلای معلی، شوند.

 

بر اساس اعلام «ریحانه چوپانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری "شهدای پیش قلعه" مسجد جامع مانه و از خواهران فعال مسجدی این شهر،  کاروان فوق پس از عزیمت، هم اکنون و از تاریخ 22 تا 24 مرداد ماه در چایخانه امام حسن مجتبی علیه السلام حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر، از زائرین امام رضا علیه السلام  مشغول پذیرایی از زائران هستند.

 

وی اضافه کرد: پس از این و به خواست خدا، مردم شریف مانه  هر دو ماه یکبار در حرم رضوی خادم امام رئوف علیه السلام خواهند بود و به زائران آن حرم شریف خدمت می کنند.

 

پایان/