اعزام 40 زائر اولی نوجوان از محلات کم برخوردار بجنورد به کربلای معلی
اعزام 40 زائر اولي نوجوان از محلات کم برخوردار بجنورد به کربلاي معلي
به همت کانون امام هادی علیه السلام

اعزام 40 زائر اولی نوجوان از محلات کم برخوردار بجنورد به کربلای معلی

مدير کانون امام هادي عليه السلام بجنورد، از اعزام يک گروه 70 نفره از بچه هاي مسجد محلات کم برخوردار بجنورد، به همايش بزرگ پياده روي اربعين و زيارت عتبه شريفه در کشور عراق خبر داد و گفت: 40 نفر از اين ميان، نوجوانان و جواناني هستند که براي نخستين بار به حرمين شرفين مشرف شده اند.
شناسه خبر : 63846 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «ابوالفضل سلطانی»، مدیر فعال و جوان مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع)  مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)  کوی امام هادی(ع)، از محلات حاشیه و کم برخوردار بجنورد، با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا، گفت: خوشبختانه با تلاش اهالی مسجد و فعالان فرهنگی گروهی متشکل از نوجوانان و جوانان مسجدی به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف شدند.

 

وی اضافه کرد: در این گروه که هفتاد زائر از بچه های مسجد را در بردارد، 40 نوجوان و جوان زائر اولی و برای بار نخست، قدم در راه عتبات عالیات و رسیدن به کربلای حسین(ع) گذاشتند.

 

سلطانی در ادامه همچنین اعلام کرد: برنامه ها برای  زیارت مضجع شریف حضرت امیر المومنین(ع) تا کربلا  برای کاروان بصورت رایگان و با حمایت و مشارکت  ستاد فرمان امام و بنیاد برکت، کمیته امداد و هلال احمر انجام گرفت و اتوبوس های ویژه در این خصوص تدارک دیده شد.

 

وی همقدمی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا را مهمترین برنامه این کاروان جوان  و زائر اولی اعلام کرد و گفت: این کاروان هم اکنون پس از طی طریق دلدادگی در کربلای معلی بسر می برد.

 

پایان/