بچه مسجدی های شیروان روزانه میزبان 3 هزار زائر پیاده در طریق الرضا(ع) شدند
بچه مسجدي هاي شيروان روزانه ميزبان 3 هزار زائر پياده در طريق الرضا(ع) شدند
به عشق امام مهربانی؛

بچه مسجدی های شیروان روزانه میزبان 3 هزار زائر پیاده در طریق الرضا(ع) شدند

مدير کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک وليعصر(عج) مسجد مسلم بن عقيل(ع) شيروان از همت و همراهي اهالي مسجد در برپايي موکب خدمت به کاروان هاي پياده رضوي خبر داد و گفت: اين موکب روزانه به طور ميانگين ميزبان 3 هزار زائر پياده در طريق الرضا(ع) شد.
شناسه خبر : 64148 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ السلام علیک یا علی بن موسی الرضا، این روزهای پایانی ماه صفر، جمله روشن قلب های در میدان و به صف کشیده و ارادتمندان آل الله است، همت جمعی در پای پیاده کاروان ها و آغوش گشوده اهالی مسجد در میزبانی از زائران پیاده ....

کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) با همراهی  دیگر ارکان مسجد ودر همت جمعی، این روزها نقش تازه ای از ارادت و را بر تصویرعاشقان  عصمت و طهارت علیهم السلام رقم زد و مسجدی که در یکی از مناطق کم برخوردار شهر شیروان واقع شده است اما همت بلند اهالی مسجد، محله را به کوچه و خیابان هایی برخوردار از نعمت روشن همدلی و تلاش برای رونق شهر و منطقه مبدل کرده است و روزهای امام رضایی را رقم زده است.

 

«محمد محمدزاده قانعی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان و رئیس هیئت امناء این مسجد با تسلیت ایام حزن و اندوه پایان ماه سفر، با بیان اینکه این روزها مسجد محله ما منزلگاه دلباختگان امام مهربانی است، گفت: علاوه بر مکان مسجد، با یاری خیرین مسجدی، موکب پذیرایی از زائران در جاده اصلی منتهی به مشهد الرضا برپا شد.

 

وی اعلام کرد: این موکب در مسیر اصلی  به مشهد، جاده شیروان به فاروج کنار کارخانه ماکارونی شیروان برپا شد و زنان و مردان مسجد دست به دست هم دادند و از روزهای یکشنبه چهارم تا چهارشنبه هفتم شهریور میزبان کاروان های پیاده، مسافران حرم مطهر و کاروان  دوچرخه سواران از اقشار مختلف کودک و نوجوان، جوان و میانسال و کهنسال شدند.

 

محمد زاده قانعی همچنین  پذیرایی صبحانه و نهار و شام،  اسکان، پخت فتیر محلی توسط بانوان، راه اندازی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات درمانی به زائران را از خدمات این موکب نام برد.

 

وی در تکمیل این خبر اضافه کرد: فعالان این موکب در ایام فوق روزانه و میانگین، به 3 هزار راهی حرم رضوی خدمات ارائه کردند و میزبان شدند.

 

گفتنی است، مسجد مسلم بن عقیل ع شیروان از مساجد پر رونق استان خراسان شمالی است که با وجود قرار گرفتن در منطقه کم برخوردار این شهر، اما راه رسیدن به مسجد طراز اسلامی را با شدت و با تلاش اهالی دارد طی می کند و هم اکنون علاوه بر داشتن صندوق قرض الحسنه، فروشگاه بزرگ فروش محصولات و تولیدات مسجدی استان، کارگاه های آموزشی و اشتغالزایی مهد قرآنی، مشغول ساخت و راه اندازی درمانگاه و کلینیک درمانی در کنار مسجد است که به زودی افتتاح خواهد شد.

پایان/