پیوند مدرسه به مسجد به دست بانوان مسجدی روستای لنگر سملقان
پيوند مدرسه به مسجد به دست بانوان مسجدي روستاي لنگر سملقان

پیوند مدرسه به مسجد به دست بانوان مسجدی روستای لنگر سملقان

بانوان کانون فرهنگي هنري "مرصاد" مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي لنگر از توابع شهرستان تازه تأسيس سملقان، توانستند با برنامه ريزي و اجراي کلاس هاي متنوع در ايام تابستان مدرسه را به مسجد متصل کنند و 65 کودک و نوجوان را با آموزش هاي تابستاني اين کانون همراه کردند.
شناسه خبر : 64229 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۶:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ روستای لنگر، شهرستان سملقان، مسجد و مدرسه و بقعه متبرک امامزده اسحاق(ع) را در سه نقطه و سه رأس یک مثلث دارد، سه نقطه ارزشمند را به هم متصل می کند، رونق مسجد به دست بانوان فرهنگی و با دغدغه نقطه بارز فعالیت های تربیتی این خطه به شمار می رود.

کارشناسان حوزه فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری عصر  شنبه 17 شهریور در این روستا حاضر شدند و همراه بچه های مسجدی از کلاس های تابستانه و نحوه برگزاری این کلاس ها که روزهای پایانی خود را می گذراند، بازدید کردند.

 

کانون فرهنگی هنری "مرصاد " مسجد صاحب الزمان (عج) روستای لنگر، فراغت تابستان را با ریشه تربیتی و آموزش پیوند دهند و به قول «مریم رعنایی» رابط فعال کانون و مدیر مدرسه شهید امانی، که تلاش کردیم تا چند ساعتی بچه ها از آموزش های غلط فضای مجازی و این گوشی ها و بازی های بی نتیجه دور شوند و به زیبایی های دنیای واقعی و بازی با هم سن و سال های شان دست یابند و  به مسجد و آموزش های درست پیوند بخورند.

 

وی حضور 65  کودک و دانش آموز در کلاس های آموزشی تابستان اشاره کرد و گفت: کلاس ها از 18 تیرماه آغاز شده آموزش های دروس تقویتی شامل ریاضی، زبان و نیز آموزش روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن، آموزش معرق و ...  برای بچه ها برگزار شد.

رعنایی اضافه کرد: 5 مربی در طول برگزاری کلاس ها مطالب آموزشی را برای کودکان و نوجوانان آموزش دادند.

 

این رابط فعال و با دغدغه کانون مرصاد، در پایان از تدارک برگزاری اردوی پایانی و البته ادامه برنامه های فراغتی و آموزشی برای نوجوانان خبر داد و گفت: با پایان تابستان کلاس ها  تمام نمی شود بلکه آموزش های جدیدی برای فراغت دانش آموزان و علاقمندان خواهیم داشت.

 

پایان/