قرآنیان شهرستان مانه در محفل آموزشی گرد هم می آیند
قرآنيان شهرستان مانه در محفل آموزشي گرد هم مي آيند
در آستانه هفته وحدت؛

قرآنیان شهرستان مانه در محفل آموزشی گرد هم می آیند

محفل آموزشي قرآن کريم ويژه مربيان و مديران کانون هاي مساجد شهرستان تازه تاسيس مانه در راستاي اجراي طرح بزرگ "خانه هاي نور" به همت ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 64291 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دو کانون فرهنگی هنری صبا مسجد علی بن ابیطالب(ع) روستای محمدآباد شهرستان مانه و کانون شهدای پیش قلعه مسجد جامع شهر پیش قلعه محفل و نشستی قرآنی با هدف  آموزش مدیران، مربیان و فعالان قرآنی و نیز سرپرستان دوره های خانگی قرآن در آستانه هفته وحدت تدارک دیده و اجرا می کنند.

 

 

«زهرا عباسی»، از اساتید دانشگاه و مدرسین قرآنی استان، مطالب آموزشی این دوره را که عموما تدریس تجوید عمومی است را پس از ارزیابی اولیه و سطح بندی شرکت کنندگان، آموزش می دهد.

 

این نشست آموزشی یک روزه، که در قالب اجرای طرح بزرگ "خانه های نور" تدارک دیده شده،  ساعت 8:30 صبح یکشنبه 25 شهریور ماه در محل اقامتگاه بومگردی کسری در روستای گردشگری درکش از توابع شهرستان سملقان برگزار می شود.

 

بیش از فعال قرآنی، مدیر کانون  و سرپرستان محافل خانگی قرآن در این نشست یک روزه آموزشی حضور خواهند یافت.

 

طرح "خانه های نور" از جمله برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی است که در قالب حرکتی استانی و با محوریت فعالین مسجدی و با هدف ارتقاء و آموزش محافل قرآنی خانگی، تدوین  و از سوی قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی برای اجرا حمایت شد و تاکنون شهرهای شوقان، سنخواست، جاجرم، بجنورد  و مانه و سملقان میزبان شده و در حال برگزاری است.

 

پایان/