مادران فاروجی نور کلمات قرآن را به خانه بردند
مادران فاروجي نور کلمات قرآن را به خانه بردند
در آستانه میلاد رَحمةٌ لِلعالَمین؛

مادران فاروجی نور کلمات قرآن را به خانه بردند

آموزش هاي طرح قرآني "خانه هاي نور" ويژه مادران فاروجي، مربيان و سرپرستان دوره هاي قرآن خانگي، امروز و در آستانه ميلاد پيامبر مهرباني ها و ولادت سلاله پاکش در مهديه فاروج برگزار شد.
شناسه خبر : 64394 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ زمزمه های روشن و راهگشای قرآن و تکرار کلمات نورانی معجزه رسول مکرم اسلام، امروز پنج شنبه 29 شهریور ماه،  و در آستانه میلاد آن یگانه ی نور و رحمت و مودت و وحدت، حضرت محمد مصطفی(ص) به همت اهالی مسجد و همراهی مادران قرآنی  با برگزاری نشستی آموزشی در فاروج، جریان یافت.

 

در این نشست که از سلسله نشست های آموزشی طرح استانی " خانه های نور" است،  «زهرا عباسی»، از اساتید دانشگاه و مدرسین قرآنی  پس از ارزیابی و سطح بندی شرکت کنندگان، مباحث کلی تجوید عمومی را برای خواهران تشریح و تدریس کرد.

 

نشست فوق  به همت کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم علیه السلام مهدیه فاروج تدارک دیده و اجرا شد.

 

طرح خانه های نوراز جمله طرح های استانی با موضوع آموزش قرآن کریم و ارتقاء سطح محافل قرآنی خانگی است که از سوی ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی ارائه و با حمایت بنیاد شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اکنون مرحله نشست های آموزشی را طی می کند.

تاکنون فعالان قرآنی در شهرهای راز، شوقان، سنخواست و بام و صفی آباد با جلسات متعدد از آموزش های این طرح برخوردار شدند و در باقی شهرها نیز در دست برگزاری است.

 

پایان/