بانوان محله فلسطین شیروان پای مباحث پیشگیری از اعتیاد نشستند
بانوان محله فلسطين شيروان پاي مباحث پيشگيري از اعتياد نشستند
به همت اهالی مسجد؛

بانوان محله فلسطین شیروان پای مباحث پیشگیری از اعتیاد نشستند

کارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد و کاهش آسيب هاي ناشي از مصرف مواد مخدر ويژه مادران و دختران شيرواني به همت کانون فرهنگي هنري "سردار دلها" مسجد ابوالفضلي محله فلسطين برگزار شد.
شناسه خبر : 64396 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۱:۳۰

به گزارش ستاد روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  طرح زندگی پویا، در نشستی آموزشی ویژه بانوان شیروانی محله فلسطین، از محلات کم برخوردار این شهر، به همت اهالی مسجد ابوالفضلی و کانون فرهنگی هنری "سردار دلها" تدارک دیده و اجرا شد.

 

«حمید نجف زاده »، از اساتید خانواده و کارشناسان نیروی انتظامی مباحث مدنظر و عناوین آموزشی را برای بیش از 40 شرکت کننده، در قالب نشستی آموزشی تشریح و تبیین کرد.

 

این کارگاه از سلسله مباحث آموزشی و مهارت افزایی طرح استانی "زندگی پویا" است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تدوین شده که هم اکنون برای دومین سال پیاپی است که با حمایت قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در شهرستان های مختلف استان در حال اجراست.

 

 

تاکنون بیش از 100 کارگاه آموزشی در قالب طرح فوق  ویژه نقاط مختلف شهری و روستایی استان با مشارکت فعالان کانون ها ی مساجد، اجرا شده است.

پایان/