آغاز رسمی گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره در خراسان شمالی
آغاز رسمي گردهمايي منطقه اي مربيان طرح چهره به چهره در خراسان شمالي

آغاز رسمی گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره در خراسان شمالی

مراسم افتتاحيه سيزدهمين گردهمايي منطقه اي مربيان طرح چهره به چهره و چکامه، صبح امروز ، پنج شنبه 25 مهر ماه جاري با حضور 160 مربي به طور رسمي آغاز شد.
شناسه خبر : 64962 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره و چکامه، با حضور امام جمعه اسفراین، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان شمالی و نیز تنی چند از مسئولان فرهنگی و مربیان تربیتی در روستای روئین رسما کار آموزشی خود را آغاز کرد.

«هرمز نعمت زاده» مجری طرح چهره به چهره و چکامه در سطح کشور، در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزار کنندگان با بیان اینکه این طرح تربیتی با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، از سال 80 پیشنهاد شد و کلید خورد، گفت: تا کنون مربیان تربیتی در سراسر کشور در حلقه های آموزشی در حال فعالیت هستند که عموما از طلاب و دانشجویان و فعالان قرآنی هستند.

وی رویکرد جدید تربیتی در طرح چهره به چهره و چکامه را سطح بندی مربیان و کیفیت بخشی به آ»وزش ها و حلقه های تربیتی عنوان کرد و افزود: در برنامه ریزی و  پیش بینی ها در تلاشیم تا هر مربی 48 جلسه در طول سال در حلقه های تربیتی، آموزش داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «حمیدرضا ارباب سلیمانی»، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری طرح تربیتی چهره به چهره نیز در ارتباطی تلفنی با مربیان و شرکت کنندگان این مراسم، موضوع آموزش و  داشتن نگاه ضرورت فراگیری و اینکه هیچ کس در هیچ زمانی فارغ التحصیل  نمیشود را مود توجه قرار داد و توصیه کرد: علمی که ما به دنبال آن هستیم علم مفید است.

وی همچنین با اشاره  به جبهه مقاومت و مقابله با اسرائیل غاصب، از مربیان خواست تا نقش خود را در این عرصه بشناسند و توجه کنند که چگونه می توانند به این حرکت اسلامی در برابر کفر بایستند و به جبهه مقاومت کمک کنند.

 

جهاد تبین، مقابله با آسیب های اجتماعی، روش تدریس کار دعوت و مربیان، جوانی جمعیت و رفع شبهات عناوین این کارگاه ها را در بردارد که به طور مجزا برای برادران و خواهران در نظر گرفته شده است.

 

  160 مربی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و گلستان در این گردهمایی حضور دارند و در 10 کارگاه آموزشی از مطالب اساتید آن، بهره خواهند برد.

 

 

این گردهمایی تا عصر روز جمعه 27 مهرماه  در روستای گردشگری  رویین اسفراین  ادامه دارد.

 

پایان/