تربیت باید ریشه دارو بر محور باورهای الهی و ولایت باشد
تربيت بايد ريشه دارو بر محور باورهاي الهي و ولايت باشد
امام جمعه اسفراین،

تربیت باید ریشه دارو بر محور باورهای الهی و ولایت باشد

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد موسوي، در جمع مربيان طرح تربيتي چهره به چهره چهار استان کشور، تلاش تربيتي نتيجه بخش را حرکتي دقيق براي تحکيم باورهاي الهي و ولايي و توجه به پايه ريزي ريزساخت هاي محکم اعتقادي در نوجوانان دانست.
شناسه خبر : 64969 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد موسوی»، امام جمعه اسفراین در مراسم افتتاحیه سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره و چکامه که امروز پنج شنبه 26 مهرماه، در اقامتگاه آموزشی دانشجو روستای روئین اسفراین برگزار شد، در ابتدای جلسه با ذکر مثالی موضوع تربیت را موضوعی زیر ساختی و دقیق نام برد و گفت: زیر ساخت های تربیتی  اگر قدرتمند و ریشه دار باشد،  ماندگار خواهد شد.

وی پایه و اساس تربیت درست را تبیین ارزش های الهی و باورهای ولایی عنوان کرد و گفت: شهدا و جوانان روزهای دفاع مقدس با تفکر خدامحور و دقیق تربیت شدند، راه درست تربیتی را طی و جانشان را تقدیم  کردند و به سرمنزل مقصود رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، نتیجه تربیت الهی را عزت مندی، خودباوری و استقلال دانست و تأکید کرد: چرا که تنها با باور به قدر لایزال خداوند انسان به عزت می رسد و عزت واقعی دست خداست.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات اخیر خاورمیانه و دسیسه های همیشگی اسرائیل و نیز توطئه های داخلی، گفت: وقتی باورها و ارزش های ولایی و الهی محور تربیت قرار گرفت راه بر نفوذ دشمنان خارجی و داخلی بسته می شود.

 

پایان/