آغاز نشست های آموزشی مربیان طرح چهره به چهره در خراسان شمالی
آغاز نشست هاي آموزشي مربيان طرح چهره به چهره در خراسان شمالي

آغاز نشست های آموزشی مربیان طرح چهره به چهره در خراسان شمالی

سلسله کارگاه هاي آموزشي سيزدهمين گردهمايي منطقه اي مربيان طرح تربيتي چهره به چهره ويژه چهار استان گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي و خراسان جنوبي آغاز شد.
شناسه خبر : 64977 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کاون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، نشست های تخصصی و آموزشی ویژه مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه بطور اختصاصی ویژه مربیان استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان امروز پنج شنبه 26 مهرماه، در محل اردوگاه آموزشی دانشجو روستای روئین اسفراین برگزار شد.

 

نخستین کارگاه با عنوان تربیت دینی از منظر قرآن با تدریس و سخنرانی حجت الاسلام  و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه اسفراین برگزار شد و پس از آن  و در دومین کارگاه، مربیان با روش تدریس کتاب دعوت آشنا شدند.

 

مطالب آموزشی این کارگاه توسط حجت الاسلام «میثم بهاری»، از اساتید مجرب  طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه برای مربیان بازگو و تشریح شد و حاضران علاوه بر اطلاع یافتن از محتویات کتاب، به صورت کارگاه های و عملیاتی با روش های مختلف تدریس برای کودکان و نوجوانان آشنا شدند.

 

عصر امروز و در ادامه دو کارگاه آموزشی  با عناوین مدل شخصیت شناسی و مهارت های ارتباطی با نوجوانان نیز برای مربیان برگزار می شود.

صبح فردا و در روز پایانی برگزاری سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح تربیتی و فرهنگی چهره به چهره و چکامه، شرکت کنندگان در کارگاه تربیت بنیادین با تدریس حجت الاسلام و المسلمین حمید رفیعی، بهره مند خواهند شد.

 

گفتنی است، سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح تربیتی و فرهنگی چهره به چهره و چکامه با میزبانی دو کانون علامه امینی(ره) بجنورد  و کانون محبان الزهرا(س) اسفراین تا جمعه 27 مهر ماه ادامه دارد.