گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره در اسفراین خاتمه یافت
گردهمايي منطقه اي مربيان طرح چهره به چهره در اسفراين خاتمه يافت
پایان روزهای آموزش و تجربه در خراسان شمالی،

گردهمایی منطقه ای مربیان طرح چهره به چهره در اسفراین خاتمه یافت

مراسم اختتاميه سيزدهمين گردهمايي منطقه اي مربيان طرح تربيتي و فرهنگي چهره به چهره و چکامه عصر امروز در روستاي روئين اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 64984 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح تربیتی و فرهنگی چهره به چهره و چکامه بعد از ظهر امروز و پس از برگزار مراسم اختتامیه به کار آموزشی خود پایان داد.

 

عبدالمهدی محتاجی، ناظر اجرای طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در کشور ابتدا و پس از آغاز رسمی مراسم به روی سن اختتامیه رفت  و کیفیت بخشی آموزشی را مهمتری هدف برگزاری این دست گردهمایی ها عنوان کردو گفت: در برنامه ریزی ها برای تقویت سطح مربیان سه سطح آموزشی  ملی، منطقه ای  کوتاه مدت و استانی در دوره بلند مدت در نظر گرفتیم.

وی توضیحی در این خصوص ارائه کرد و  سطح استانی را سطح استمرار و بلند مدت   تربیت مربی و مجریان اعلام کرد و سه هدف بالا بردن دانش، مهارت و بینش مربیان را در آموزش ها مورد توجه قرار داد  و افزود: در تلاشیم تا بروزرسانی و ارتقاء اطلاعات مربیان و افزایش اطلاعات آنها صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام خیرآبادی، و چاپاری مجریان طرح تربیتی چهره به چهره در استان های گلستان و خراسان جنوبی نیز در جایگاه قرار گرفتند و نکاتی در خصوص اهمیت ارتقاء مربیان ارائه کردند.

همچنین در این مراسم از فعالیت های هنرمند خوشنویس «حسین ارجمندی» از خوشنویسان سطح ممتاز شهرستان اسفراین که با اجرای کارگاه زنده و کتابت کلمات ارزشند و احادیث طی دو روز همراه این گردهمایی بود و فضایی هنرمندانه به برنامه بخشیده بود قدردانی شد.

مراسم با قدردانی از  مربیان فعال و اهداء هدایای یادبود ادامه و با امضاء طومار محکومیت جنایات رزیم غاصب و کودک کش اسرائیل  و قاب عکس یادگاری مربیان پایان یافت.

 

گفتنی است، 160مربی از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان در روستای گردشگری روئین اسفراین  از غروب روز چهارشنبه 25 مهرماه تا جمعه 27 مهر، مهمان دو کانون فرهنگی هنری علامه امینی(ره) بجنورد و محبان الزهرا(س) بودند و از حضور اساتید و کارگاه های آموزشی بهره بردند.

 

پایان/